انتخابات فدراسیون تیر و کمان و علامت سوال بزرگ؛ 5 بعلاوه یک تایید صلاحیت شده!

محمدرضا کاشانی دبیر فدراسیون تیر و کمان و  دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، ضمن ابراز رضایت از سیر مراحل ثبت نام و تایید کاندیداهای انتخابات  فدراسیون گفت: تا به این لحظه صلاحیت 5 نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون تیر و کمان  توسط کمیته تطبیق بدست ما رسیده و متتظر تایید نفر ششم هستیم.

وی افزود: چون اساسا برای تایید کاندیداها باید دو  سرفصل سوابق مدیریتی و تایید نهاد نظر پیوست باشد، تا بدین لحظه سوابق مدیریتی و نهاد ناظر 5 نفر بدست بنده رسیده و تایید نهاد ناظر نفر ششم این لیست را تکمیل خواهد کرد.

کاشانی در پاسخ به این سوال که تایید صلاحیت کریم صفایی رییس اسبق  فدراسیون به کجا رسیده است، گفت: با توجه به اینکه درباره تایید صلاحیت باید حرمت آدمها حفظ شود ما هم تا روز نهایی اعلام قانون صبر خواهیم کرد و حفظ حرمت تمامی افراد برای ما مهم بوده و نمی‌توانم در مورد کریم صفایی و خانم قاسم‌پور نقطه نظر نهایی را اعلام کنیم و فقط به این نکته بسنده می‌کنم که کریم صفایی هنوز مدارک خواسته شده  لازم را به وزارت ورزش تحویل  نداده است.

کاشانی همچنین گفت : برخی از کاندیداها مدارک خود را دیر به مجمع  ارائه  دادند و برای همین زمان تایید  صلاحیت آنها به طول خواهد انجامید.

شایان ذکر  است روز گذشته خبری مبنی بر تایید نهایی 5 نفراز نامزدهای انتخابات فدراسیون تیر و کمان  بنامهای  غلامرضا شعبانی بهار، حجت الله واعظی، رضا کیارستمی، محسن باقریان و محمد علی حسینی بر روی خروجی برخی از خبرگزاری‌ها قرار گرفته بود.

انتخابات فدراسیون تیر و کمان روز 18 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

 

کدخبر: 772785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟