حاتمی: نمی توانم به عملکرد خودم نمره بدهم/ بازی سنگینی مقابل ذوب‌آهن داریم

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم شهرداری گرگان برای بازی فینال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن تیمی باکیفیت و پرمهره است و بازی سختی مقابل آنها داریم. بازیکنان آنها تا آخرین لحظه برای پیروزی می‌جنگند و بسیار سخت می‌بازند. بازی‌های فینال بسیار سنگین هستند و دو تیم از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردارند. خوشبختانه ما هم در روند رو به رشدی قرار داریم و خداراشکر همه بازیکنانم را در اختیار دارم و تمام نفرات در سلامتی کامل قرار دارند. بدون توجه به مسئله خاصی تنها به موفقیت در بازی نخست فکر می‌کنم.

وی درباره بازی با شیمیدر گفت: بازی سختی با شیمیدر داشتیم و خیلی خوشحالم که با جنگندگی و تلاش توانستیم از این دیدار سربلند بیرون بیاییم. بازی با شیمیدر بسیار نزدیک بود و به همین دلیل باید از بازیکنانم تشکر کنم چرا که این پیروزی‌ها به راحتی به دست نیامده‌اند. آنها باشگاه خوب و کاملی بودند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد داوران در بازی با شیمیدر رضایت داشت یا خیر، تصریح کرد: تنها انتظاری که ما از داوران فهیم و عزیز داریم این است که در لحظات حساس دقت بیشتری کنند تا خدایی نکرده در حق هیچ تیمی جفا نشود.

حاتمی درباره اینکه تاکنون عملکرد خود را در شهرداری گرگان چگونه دیده است، اینطور پاسخ داد: بالاخره هر تیمی فراز نشیب و بالا پایین دارد، اما با این حال نمی‌توانم به خودم نمره‌ای بدهم و تنها سعی دارم تا به شکل بهتری کار کنم. در اینجا هم به هواداران خونگرم و دوست‌داشتنی گرگان قول می‌دهم برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 773424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟