رضازاده: چهره‌های عنوان‌دار جهان و پارالمپیک ترکیب تیم پاراوزنه‌برداری را تشکیل می‌دهند

حسین رضازاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی پاراوزنه‌برداری برای مسابقات پیش‌رو اظهار داشت: طبق برنامه باید خردادماه در مسابقات کره‌جنوبی حضور داشته باشیم و خداراشکر وضعیت بچه‌ها خوب است و به بهترین نحو ممکن آماده این رقابت‌ها می‌شویم. در سال جدید یک مرحله اردو در شهرستان محلات داشتیم و مرحله بعدی هم از نهم یا دهم اردیبهشت ماه در شهرستان لاهیجان برپا خواهد شد و پس از آن برای برگزاری اردوی پایانی به تهران می‌آییم.

وی افزود: بیشتر ترکیب تیم ملی را چهره‌های عنوان‌دار جهان و پارالمپیک تشکیل می‌دهند که از لحاظ رکوردی هم در شرایط خوبی قرار دارند. ان‌شاءالله ورزشکاران با تجربه بالایی که دارند، بتوانند در هانگژو مدال‌های خوبی بگیرند. ورزشکاران با جان و دل زحمت می‌کشند و تا الان از سوی فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک حمایت خوبی شده‌ایم که ثمره آن تشکیل اردوهای خوب برای ما بوده تا ورزشکاران بدون مشکل و در بهترین شرایط تمرین کنند.

رییس انجمن پاراوزنه‌برداری در خصوص اینکه چند کشور رقبای جدی ما در چین هستند، اظهار داشت: به نظرم کشورهایی مانند چین، اردن، کره جنوبی و عراق وزنه‌برداران خوبی دارند که در برخی اوزان می‌توانند در قامت یک مدعی ظاهر شوند اما ما بدون توجه به این مسئله تنها برای کسب بهترین مدال‌ها پا به هانگژو می‌گذاریم. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج درخشان برای مردم عزیز کشورمان پیام‌آور شادی باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 773835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟