تاوان ورزشکار سالاری در فدراسیون کاراته/ وقتی احترام‌ها از بین می‌رود

به گزارش رکنا، دعوا و اختلاف نظر بین امیر مهدی‌زاده با رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کاراته به بحث روز این رشته تبدیل شده است‌.

جایی که بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان کاراته از مهدی‌زاده خواستند تا از مواضع خود کوتاه بیاید اما گویا مرغ این کاراته‌کا یک پا دارد و قصد عقب‌نشینی هم ندارد.

آن زمان که برخی از کاراته‌کاها به خود اجازه دادند به نحوه انتخابی‌های تیم ملی اعتراض کنند یا بدون انتخابی به مسابقات مختلف بروند و کک مسئولان نگزید، مسیر فدراسیون کاراته منحرف شد.

حالا شرایط طوری شده که هرکس از اردو بیرون می‌ماند، محبت‌ها و رفاقت‌ها را فراموش کرده و به سرمربی خود می‌تازد و حتی یکی از ملی‌پوشان بانوان هم بدون حضور در اردو قصد دارد از کانادا خود را به مسابقات برساند!

این اتفاقات بخاطر راه آمدن بیش از حد مسئولان با درخواست‌های ورزشکاران است. 

سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته را می‌توان کاپیتان راه‌اندازی مسیر ورزشکار سالاری دانست. این رییس که بیلان نسبتا ایده‌آلی در فدراسیون کاراته دارد، در مهار ملی‌پوشان موفق نبوده و حتی مدیر تیم‌های ملی هم انتخاب نمی‌کند تا بتواند حواشی را کنترل کند.

در این بین ماخوذ به حیا بودن شهرام هروی هم سبب شده تا خیلی از مواقع موفقیت‌های او پای افراد دیگری نوشته شود و متاسفانه احترام‌ها در کاراته ایران از بین رفته و این موضوع به یک اپیدمی تبدیل شده است.

بهتر است رییس فدراسیون کاراته هرچه زودتر یک مدیر تیم‌های ملی پیدا کند تا مشکلات هرچه زودتر برطرف شود و جایگاه هر فردی در این مجموعه مشخص شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 787484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟