رافت: کاش ترکیب کادرفنی به هم نمی‌خورد/ پرسپولیس مهاجم 6 دانگ می‌خواهد

 پایان رافت در گفت‌وگو با رکنا، درباره بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات گفت: کادر فنی تشخیص داده برخی از بازیکنان از تیم جدا شوند و آمدن علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، اسماعیلی‌فر، رفیعی و ... به نفع این تیم شده و مشکل سال قبل که در خط دفاع بود تا حد زیادی برطرف شده است. البته که به یک مهاجم 6 دانگ و گلزن هم احتیاج هست تا تیم کامل شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درخصوص شایعه اختلاف یحیی گل‌محمدی با دستیارانش اظهار داشت: بهتر بود که این مشکل با صحبت حل میشد و ترکیب مطهری، یحیی، باقری، فنایی و پیروانی به هم نمی‌خورد. من داود را سالهاست که می شناسم و مطمئنم به درد این تیم می‌خورد.

رافت همچنین درباره وضعیت تیم ملی و بازی دوستانه مقابل الجزایر افزود: واقعا با آبروی ما در سطح بین‌الملل بازی شده و تحقیر شده‌ایم. مدیریت ضعیف گریبانگیر بازیکنان مظلوم تیم ملی شده و چرا باید بازی با کانادا لغو می‌شد؟ مگر فیفا همیشه نمی‌گوید فوتبال از سیاست جداست؟ بسیار متاسفم که تیم‌های ژاپن و کره جنوبی با تیم‌هایی مثل برزیل و غیره بازی می‌کنند و ما باید با تیم دوم الجزایر بازی داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: فوتبال یک پدیده اجتماعی است و اثرات بسیار مفید روحی و روانی دارد و ما باید به فکر این بعد قضیه باشیم تا حال جامعه هم خوب باشد. اگر همینطور ضعیف باشیم، در جام جهانی کار سختی داریم و شکسن سنگین روح مردم را آزار خواهد داد. تا جام جهانی 5 ماه مانده و فکر می‌کنم به یک بسیج عمومی برای آمادگی تیم ملی در جام جهانی نیاز داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 791186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟