واکنش تند مدافع سابق تیم ملی به باخت مقابل الجزایر: در جام جهانی فقط خدا به دادمان برسد

رحمان رضایی درخصوص بازی دیشب مقابل الجزایر و دلایل شکست مقابل این تیم به خبرنگار رکنا، گفت: باید بگویم محل برگزاری این بازی و کلا اردوی تیم ملی اصلأ مناسب این زمان نیست و بعید می‌دانم که تیمی این روزها در قطر باشد، در این گرما بازیکن کلی املاح از بدنش خارج شده و از عقلانیت به دور است و بازی دوستانه در این دما غیر منطقی است. تیم ایران شاکله اصلی‌اش بازیکنان لزیونر هستند و به اعتقاد من می‌توانستند کشور بهتری را برای اردو در نظر بگیرند تا شرایط بازیکنان بهتر باشد.

وی ادامه داد: فارغ از نتیجه که کاری با آن ندارم و می‌توانست حتی تساوی و یا باخت با نتیجه سنگین‌تری برای ایران در پی داشته باشد، اما تیم ایران کلا دچار مشکل در فاز تاکتیکی بود و ما نمی‌توانیم با این تیم از عقب بازیسازی را شروع کنیم . اگر چه بازیکنان ایران به لحاظ فردی غنای تاکتیکی بالایی دارند ولی همین مشکلات تاکتیکی در بازی دیشب و به ویژه در بعد هوش بازی بود که همچنان وجود داشت و ما با این شرایط در جام جهانی و مقابل تیم‌های مطرح اروپایی قطعا مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

بازیکن سابق تیم ملی افزود: ما در بازی دیشب با داشتن 2 هافبک دفاعی مثل نورالهی و عزت الهی در رفت و برگشت‌ها به شدت کارمان گره خورده بود و در خط دفاعی بازیکنان در کانال توپ نبودند و به دلیل تاخیر هافبک‌ها بارها در پشت محوطه ما به حریف خطا دادیم که در جام جهانی با وجود بازیکنان کاشته‌زن خوب در گروه‌مان دردسر برای خود ایجاد خواهیم کرد.

مدافع سابق تیم ملی  ادامه داد: نحوه ایستادن وینگرها هم عمده مشکل بازی دیشب ما بود که در بازی عراق و امارات هم مشاهده کرده بودیم ولی فکری ظاهرا برای آن نشده است. حتی نحوه ایستادن بازیکن‌ها چه دردفاع و چه درحمله اشتباه بود.

وی درخصوص به کارگیری امید نورافکن در پست غیر تخصصی دفاع میانی، گفت: این سلیقه سرمربی است که دست به این تغییرات بزند ولی اگر باعث باخت تیم شود و قبلا هم تجربه این اشتباه را داشته باشد دیگر اسمش سلیقه نیست. نکته دیگری خیلی در بازی دیشب به چشم آمد عدم استفاده از عرض و کناره‌ها بود که برای دو بازیکن سرزن خوب ما طارمی و آزمون شرایطی ایجاد نکرد تا از ضربات سر خوب آن‌ها بهره ببریم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 791678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟