کهنی: روی بد شانسی طلا را با نقره عوض کردم/ ژیمناستیک آسیا سطح بالایی دارد

احمد کهنی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد اینکه آیا از نتیجه خود در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا راضی است یا خیر، اظهار کرد: مسابقاتی بود که تمام قدرت‌های برتر در این مسابقات حضور داشتند، زیرا در آن سهمیه جهانی توزیع می‌شد. اکثر نفرات برتر دنیا را ژیمناست‌های آسیایی تشکیل می‌دهند و از این‌رو رسیدن به مدال خیلی سخت بود زیرا اکثر ورزشکاران شرق آسیایی که در این رشته صاحب قدرت هستند با بهترین آمادگی بدنی در مسابقات شرکت کرده بودند تا بتوانند هم ارتقای رکورد داشته باشند و هم به مدال برسند.

وی افزود: واقعأ مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و از شانس بد با اختلاف کمی مدال طلا را از دست دادم. البته خوشحالم نسبت به دوره پیش که برنز گرفته بودم، در این دوره توانستم رنگ مدالم را به نقره در وسیله دار حلقه ارتقا دهم و در مجموع 6 وسیله نیز سهمیه جهانی بگیرم. خداراشکر نتیجه قابل قبولی به دست آوردم و از این بابت شرمنده مردم کشورم نشدم.

عضو تیم ملی ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که در مسابقات جهانی شانس دستیابی به مدال دارد یا خیر، بیان کرد: امیدوارم پس از این مدال، مسئولان استان کرمان حمایت بیشتری از من داشته باشند، چون مقام‌هایی که گرفتم در استان خودم بی‌سابقه بوده است به همین دلیل توقع دارم حمایت کنند تا برای مسابقات بعدی انگیزه بهتری داشته باشم. پس از بازگشت از مسابقات تمریناتم را رها نمی‌کنم تا از فرم خوب دور نشوم. اگر اتفاقات به خوبی پیش برود شانس رسیدن به مدال جهانی هم برای ما میسر است به شرطی که روز، روز ما باشد. پیش‌بینی کردن واقعأ سخت است، اینکه حرف از مدال می‌زنیم؛ اما این پتانسیل در ما وجود دارد.

وی در پایان اظهار کرد: از مسئولان فدراسیون ژیمناستیک، مربیانم و همچنین خانواده‌ام که در این مدت به من انگیزه دادند تا به این نتیجه عالی برسم کمال تشکر و قدردانی را دارم. مدالم را به خانواده عزیزم از جمله مادرم که همیشه حامی و یاور من بوده و من را دعا می‌کند تا در مسابقاتم موفق باشد، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 795037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟