پنجعلی: خدا کند مبالغ نقل و انتقال با فوتبال ما هم عیار باشد

محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص خریدهای این فصل قرمزپوشان گفت: فکر میکنم تیم کامل شده و فقط یک مهاجم تراز اول و گلزن می‌خواهد که نه تنها برای لیگ ایران بلکه مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی همچنین در مورد حواشی به وجود آمده پیرامون خرید سعید صادقی گفت: معمولا این حواشی همیشه در خریدهای فصل نقل و انتقالات بوده و فکرمی‌کنم می‌شد کمی بهتر مدیریت کرد و البته صادقی بازیکن خوبی است که نشان داده ارزش این سروصدا را داشته است.

مدافع اسبق قرمزپوشان افزود: این هیاهو و سروصدا معمولا قیمت بازیکن را چند برابر بالا برده و برای برخی سم است و ارزش آن را ندارند. تیم یحیی علی رغم جدایی حمید مطهری ساختار خوبی دارد و فکر میکنم مدعی جدی فصل آینده در تمامی میادین است.

پنجعلی درباره جدایی مطهری ادامه داد: خب این مربی خوب سالیان سال بود که نفر اول تیمش نبود و فرصت خوبی دارد تا خود را بیشتر نشان دهد و هدایت نساجی برای او در این مقطع لازم بود. حمید سلسله مراتب را طی کرده و اکنون موقع برداشت محصول دانش او بود.

محمد پنجعلی همچنین در خصوص پول‌های فراوان جابه‌جا شده در فصل نقل‌وانتقالات افزود: زمان ما هیچ چیز جز عشق نبود و فقط دنبال حرفه‌ای زندگی کردن و حرفه‌ای تمرین کردن بودیم، خداکند پولی که امروز برای برخی خرج می‌شود ارزش آن را داشته باشد و همه چیزمان حرفه‌ای باشد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 796851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟