نصراصفهانی: نیاز است پیش از مصر به اردوی تدارکاتی برویم/ تیم روند رو به رشدی دارد

محسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی تپانچه برای حضور در جام‌جهانی کره‌جنوبی اظهار کرد: خداراشکر بچه‌ها شرایط نسبتأ خوبی در اردوها از خودشان نشان داده‌اند و از نظر روحی روانی نیز وضعیت خوبی دارند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آخرین مسابقه ورلد کاپ پیش حضور در مصر، رقابت کره‌جنوبی است که در این مدت جناب قربانی رییس فدراسیون به همراه اعضای هیات رییسه تمام تلاش خودشان را انجام داده‌اند تا تیم ما بتواند در این مسابقات حضور پیدا کند. 

وی افزود: خداراشکر تا بدین لحظه هم همه چیز برای اعزام فراهم شده است، جز تهیه بلیت که به مشکل برخوردیم به نحوی که خطوط هواپیمایی کشورهای قطر، ترکیه و سایر کشورها که در حال رویت هستیم متاسفانه تعداد نفرات تیم تپانچه که روی هم رفته تنها 7 نفر هستیم، نمی‌توانیم در یک پرواز به آنجا برویم. قطعأ حالا ما تا لحظه آخر تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا در این مسابقات حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه با اشاره به حضور در اردوی برون مرزی پیش از حضور در مصر گفت: نیاز است تا پیش از قهرمانی جهان مصر تیم ملی به اردوهای برون مرزی جهت تامین فشنگ مورد نیاز اعزام شود و این تلاش فدراسیون است که بتوانیم اردوی برون مرزی در کشور آلمان یا حتی کشورهای دیگر داشته باشیم که فشنگ و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار تیم ملی بانوان قرار دهیم و هم بچه‌ها، به آمادگی مورد نظر برسند. خداراشکر تیراندازان شرایط خوبی دارند و در این مدت هم روند رو به رشد خودشان را نشان داده‌اند.

نصر اصفهانی در پایان گفت: قطعأ اگر تمرین و مسابقه توامان با هم انجام شود یک رویکرد عالی برای ما محسوب می‌شود. واقعأ نیاز است در جام‌جهانی کره بچه‌ها محک جدی بخورند و در کنار آن نیز به خود باوری لازم برسند. خیلی خوشحالم در مسابقات برزیل و باکو تیم ما روند رو به رشدی از خودش نشان داد و امیدواریم تا به کره‌جنوبی برویم و در آنجا وضعیت بچه‌ها را رصد کنیم تا ببینیم که پیش از مصر چه تمهیداتی را در نظر بگیریم، چون قرار است از نظر ارتقای کمی و کیفی به آمادگی مناسب برسیم. امیدوارم این چند روز باقیمانده تا اعزام  موفق شویم بلیت تهیه کنیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 798979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟