مختاری: پولادگر قول استخدام من را داد/ مدیرکل اصفهان پیگیر مشکلات ورزشکاران است

به گزارش رکنا، علیرضا مختاری‌همامی در خصوص دیداری که با وزیر ورزش و جوانان در طی سفر استانی رییس جمهور به استان اصفهان داشت، اظهار کرد: ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به جناب آقای دکتر رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی که به استان اصفهان،سفر استانی و بازدید داشت، ایشان تنها یک روز در اصفهان بود و ما خیلی دوست‌داشتیم حضور او در استان اصفهان چند روز طول می‌کشید. در این سفر استانی، سجادی وزیر ورزش و جوانان هم حضور داشت که از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم. 

وی افزود: سجادی به نمایندگی از هیات دولت از شهرستان سمیرم بازدید کرد. پس از بازگشت از شهرستان سمیرم و قبل عزیمت به تهران، بنده دیداری با وی داشتم و صحبت‌هایی میان ما انجام شد .قول پیگیری استخدامی بنده و درخواست‌هایی از او داشتم که مکتوب تحویل وی داده شد. البته روز قبل از آن هم پولادگر معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به استان اصفان سفر کرده بود که از او هم بسیار سپاسگزارم، خیلی برادرانه پای درد دل من و همه مراجعه کنندگان به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نشست و به مشکلاتی که داشتم گوش، قول داد پیگیری در خواست‌های بنده باشد و از من حمایت کند.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: انشاالله با بازدید و سفری که هیات دولت و مجموعه وزارت ورزش به استان اصفهان داشت اتفاقات خوبی رقم بخورد. همچنین از  محمدی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان اصفهان و مجموعه او بسیار سپاسگزارم که دلگرمی خاصی به من می دهد. با اینکه مدت کوتاهی است جناب محمدی انتصاب شده اما باز هم  پای صحبت ورزشکاران می‌نشیند و قول مساعد برای حمایت از ما می‌دهد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 799076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟