رضوانی: امیدوارم پستی که گرفتم برای ورزش ایران منشأ خیر باشد

محسن رضوانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برگزاری کنگره فدراسیون جهانی شنا اظهار کرد: جهت برگزاری کنگره جهانی فدراسیون شنا و انتخابات کمیته‌های شنا در مجارستان حضور داشتیم و بیشتر مذاکرات نیز پیرامون انتخابات کمیته‌ها بود. درباره میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات هم رایزنی‌هایی انجام دادیم تا نتیجه به ما اعلام شود. ما در 2 یا 3 پست دیگر هم کاندیدا شده‌ایم و منتظریم تا ببینیم چه اتفاقاتی برای ما رخ خواهد داد، اما واقعأ کار برای گرفتن پست جهانی خیلی سخت است. بالاخره تازه حدود یک سال است فدراسیون جهانی رییس خود را شناخته و من امیدوارم این پستی که گرفتم برای ورزش ایران منشأ خیر باشد و گام‌های موثری را برای ورزش ایران برداریم.

وی با اشاره به نتایج شناگران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: 2 شناگری که در قهرمانی جهان حضور داشتند در اوج خودشان نبودند و تمام پیک آن‌ها این است که برای کشورهای اسلامی به آمادگی مطلوب برسند. تصمیم داریم شناگران را به اردوی یک هفته‌ای در ارمنستان بفرستیم تا برای کشورهای اسلامی در آمادگی خوب قرار بگیرند.طبیعتاً رکوردشان خوب نبود و دوست‌داشتیم بهتر شنا کنند. البته رکوردی که مهرشاد افقری بر جای گذاشت، با این رکورد او می‌تواند در فینال بازی‌های آسیایی حضور داشته باشد، هر چند در مجارستان، اوج خودش نبود اما انشاالله برای کشورهای اسلامی در بهترین پیک بدنی خودش باشد. البته همین که بچه‌های ما کنار بهترین شناگران جهان مسابقه دادند و تجربه خوبی از این منظر به دست آوردند، برای ما کافی بود.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد اینکه چه نتیجه‌ای باید از شنا در کشورهای اسلامی انتظار داشت، بیان کرد: کشورهایی مانند ترکیه و آذربایجان که در قهرمانی جهان حضور داشتند، برای قونیه در حال آماده‌سازی هستند. البته ما در نظر داریم با فرستادن بچه‌ها به اردوی ارمنستان از لحاظ آمادگی آن‌ها را به شرایط مطلوب نزدیک کنیم تا در قونیه نتیجه‌ای خوب به‌دست آورند.

انتهای پیام/

کدخبر: 800156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟