تقوی: بازیکنان یک شب شگفت‌انگیز رقم زدند/ به آینده امیدوار شدیم

میلاد تقوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری تیم ملی والیبال مقابل لهستان در لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد:مسابقه بسیار خوبی بود و بازیکنان مزد زحماتشان را گرفتند. پس از واگذاری ست اول، خوشبختانه با هوشمندی کادرفنی به بازی برگشتیم و در این مسابقه سخت پیروز شدیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. کنار آن کادرفنی نشان داد شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده و امیدوارم به این ترکیب اصلی که برای قهرمانی جهان، برسند. البته ما برای این مسابقات یکسری بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که آن‌ها در حال آماده‌سازی خود برای بازگشت دوباره به روزهای اوج هستند. علی اصغر مجرد؛ جواد کریمی، میثم صالحی به همراه رضا عابدینی منتظریم به شرط ایده‌آل برسند

وی افزود: با بازی دیشب به آینده تیم ملی خیلی امیدواریم. نگرانی ما نسبت به تغییراتی که در تیم ملی اتفاق افتاد اکنون کمتر از قبل شده است. البته هنوز هم معتقدیم با توجه به تجربه تیم ملی در مسابقات مختلف، ممکن است شاهد نوسانان در نتیجه‌گیری باشیم اما بازیکنان با بازی مقابل لهستان نشان دادند که برای رسیدن به اهداف یک اراده آهنین دارند. منطقی است که باید برای این تیم با انگیزه فرصت قائل شویم.

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه بازیکنان یک شب شگفت انگیز برای مردم ایران رقم زدند، بیان کرد: همه چیز ما عالی بود، بازیکنان با تحمل فشار حضور تماشاگران توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند که جای تبریک دارد. بچه‌ها زحمت کشیدند و شب شگفت‌انگیزی را برای مردم ایران رقم زدند. باید توجه داشته باشیم در مورد بازی با تیمی صحبت می‌کنیم که مقام اول دنیا در رنک جهانی و لیگ ملت‌ها هم جایگاه دوم را در اختیار دارد. در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر که واقعأ جو سنگینی برای بازیکنان ایجاد کرده بودند، ما توانستیم نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و با زدن سرویس‌هایی که بازیکنان زدند آن‌ها را به چالش بکشانیم. 

تقوی در مورد بازی با ایتالیا اینطور توضیح داد: اگر همین بازی را با ایتالیا هم داشته باشیم آن‌ها هم مقابل ما کار سختی خواهد داشت. خوشبختانه رییس فدراسیون جهت نظاره بر عملکرد دقیق ملی‌پوشان در لهستان حضور دارد و این خودش یک نقطه قوت و عطفی برای تیم ملی است تا دچار غرور نشوند. البته تمام مسابقات در لیگ ملت‌ها دشوار است و هیچ مسابقه‌ای آسان نیست، اما خداراشکر پله به پله جلو می‌رویم و برای هر مسابقه کادرفنی برنامه خاصی دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 800825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟