بسکتبال کاپ آسیا؛ باخت مفتضحانه برای بسکتبال ایران/ کوارتر کابوس‌وار کار دست شاگردان ارمغانی داد

به گزارش رکنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات کاپ آسیا و مرحله یک چهارم نهایی ظهر امروز (چهارشنبه) برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی و مسجل کردن حضور خود در جام‌جهانی به مصاف اردن رفت و در پایان با قبول شکست از دور رقابت‌ها حذف شد.

سعید ارمغانی برای این بازی همان ترکیب همیشگی سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی را به میدان فرستاد.

در کوارتر اول 2 تیم تقریبا پایاپای آمدند اما در دقایقی از بازی تیم اردن بر بازی مسلط شد و توانست 27 بر 24 این کوارتر را به خود اختصاص دهد، اما در 10 دقیقه دوم شاگردان ارمغانی سعی در جبران نتیجه داشتند اما باز هم همه چیز بین 2 تیم پایاپای پیش رفت تا این کوارتر با نتیجه تساوی 20 بر 20 به پایان برسد و تیم اردن با برتری 44 بر 38 راهی رختکن شود.

در آغاز نیمه دوم و کوارتر سوم هم با درخشش خوب بازیکنان کشورمان همراه بود و اردنی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و در نهایت حساب کار 29 بر 20 به سود ایران خاتمه یافت.

10 دقیقه پایانی مسابقه اردنی‌ها فشار آوردند تا نتیجه را جبران کنند و در بیشتر دقایق این کوارتر هم برای ایران مشکل‌ساز شدند و با برتری عجیب 27 بر 9 بازی باخته را تبدیل به برد 91بر76  کردند تا با این نتیجه به نیمه‌نهایی بروند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 805762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟