خداحافظی فتل با پیست خاطرات/  تصمیم سخت برای قهرمان 4 دوره فرمول یک

به گزارش رکنا، سباستین فتل اعلام کرد که در پایان فصل 2022 از فرمول 1 بازنشسته خواهد شد. قرارداد راننده استون مارتین در پایان سال به اتمام می‌رسد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این تیم امیدوار است که راننده آلمانی را برای آینده حفظ کند.

اما در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، قهرمان چهار دوره جهان تایید کرد که پس از 15 سال حضور در فرمول 1 بازنشسته خواهد شد.

فتل گفت: "من این افتخار را داشتم که در 15 سال گذشته با افراد خارق‌العاده زیادی در فرمول یک کار کنم." طی 2 سال گذشته من راننده استون مارتین بوده‌ام و اگر چه نتایج ما آنطور که انتظار داشتیم خوب نبوده است، اما برای من کاملاً واضح است که همه چیزهایی که یک تیم برای مسابقه دادن به آن نیاز دارد در حال رقم خوردن است.  من واقعاً از کار با چنین گروه بزرگی از مردم لذت بردم. همه لارنس [استرول]، لنس [استرول]، مارتین [ویتمارش]، مایک [کراک]، مدیران ارشد، مهندسان، مکانیک‌ها و بقیه اعضای تیم جاه‌طلب، توانا، متخصص، متعهد و دوستانه هستند و برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی دارم."امیدوارم کاری که سال گذشته انجام دادم و امسال هم به انجامش ادامه می‌دهم برای پیشرفت تیمی که در آینده پیروز می‌شود مفید باشد و تا جایی که می‌توانم از الان تا پایان سال کار خواهم کرد. با در نظر گرفتن این هدف، مثل همیشه بهترین‌هایم را در 10 مسابقه گذشته ارائه کردم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: تصمیم برای بازنشستگی برای من سخت بوده است و زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن کرده‌ام. در پایان سال، می‌خواهم زمان بیشتری را به تأمل در مورد آنچه که در آینده روی آن تمرکز خواهم کرد، اختصاص دهم. برای من کاملأ واضح است که به عنوان یک پدر، می‌خواهم زمان بیشتری را با خانواده‌ام بگذرانم. اما امروز برای خداحافظی نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 808645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟