دلخانی: برنامه من بازگشت به روزهای اوجم است/ امیدوار به کسب مقام نخست جهان هستیم

میثم دلخانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت دست مصدومش بعد از عمل جراحی اظهار داشت: دستم دیگر در آتل نیست. در آخرین معاینه، خوشبختانه پزشکم از وضعیت دستم راضی بود. اکنون هم مشغول کار فیزیوتراپی هستم و دکتر نیز مجوز انجام کارهای بدنسازی را به من داده است، اما فعلاً هیچ صحبتی از زمان شروع تمرینات کشتی نیست. برآورد پزشک دوری 4 تا 6 ماهه من از میادین بود و الان 50 روز از عمل جراحی من سپری شده است. تمام هدف من بازگشت به روزهای اوجم است.

وی درباره اینکه پس از رسیدن به شرایط خوب حضور دوباره‌اش در مسابقات را با کدام رقابت شروع خواهد کرد، گفت: با توجه به عمل جراحی فرصت حضور در قهرمانی جهان را نخواهم داشت و پس از آن باید ببینم چه زمانی دوباره به روزهای اوجم بازخواهم گشت تا پس از آن تصمیم گیری کنم در چه مسابقه‌ای دوباره روی تشک بروم. البته ممکن است جام‌جهانی در اوایل پاییز نخستین رقابتی باشد که پس از بازگشتم در آن حضور پیدا کنم.

قهرمان سال 2021 کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه سال گذشته با بدشانسی ایران دوم شد و امسال برنامه ما کسب جایگاه نخست است، اینطور پاسخ داد: ما سال گذشته در اسلو با بدشانسی پس از روسیه دوم جهان شدیم هر چند از نظر مرغوبیت مدالی بهترین عملکرد را داشتیم اما متاسفانه به دلیل امتیاز کمتر از آن‌ها دوم شدیم. اما برای بلگراد خوشبختانه تمام بچه‌ها یکدل هستند و امیدوارم هر 10 وزن ما امسال مدال بگیرند، البته رقم خوردن این اتفاق کار سختی است، اما تیم یکدست و جوانی داریم که می‌توانیم با جام قهرمانی به ایران بازگردیم.

دلخانی با اشاره به اینکه حمایت‌ها در این مدت از طرف فدراسیون برای او خوب بوده است، گفت: خوشبختانه پس از انجام عمل جراحی‌ام فدراسیون همه جوره هوای من را داشته است به نحوی که رییس و نایب رییس فدراسیون به همراه کادرفنی در کنارم بودند و به من انگیزه دادند. الان هم در اردوها پیگیر کارهای درمانی‌ام هستند. متاسفانه مسئولان استانم حتی یک تماس خشک وخالی هم با من نداشتند تا از شرایط من جویا شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 809109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟