انتظاری: الهامی ما را سوپرایز کرد/ امسال لیگ باکیفیتی داریم

 «نیما انتظاری» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در مورد شروع لیگ برتر اظهار داشت: بازی با آلومینیوم اراک سخت بود. در هفته اول با تیم قدرتمندی بازی کردیم و چون مهمان بودیم بازی سنگینی بود. از ابتدا برای برد رفته بودیم چون می‌دانستیم سه امتیاز این بازی چقدر می‌تواند به تیم کمک کند. ضمن این که اعتماد به نفس خوبی به تیم تزریق شد و انگیزه‌ها افزایش یافت. خدا را شکر برنده شدیم و مقابل این تیم گردن کلفت به پیروزی رسیدیم.

وی با اشاره به اولین تجربه همکاری با «ساکت الهامی» و حواشی این مربی تصریح کرد: الهامی همانطور که زود از کوره در می‌رود انسان خوش قلب و مربی بسیار فنی است. واقعا از همکاری با او سوپرایز شدم. در این مدت خیلی چیزها یادگرفتم و جالب است که همچنان نکته‌های زیادی از او یاد می‌گیریم. خوشحالم قراردادم را تمدید کردم. اول فصل برای ادامه همکاری با تیم هوادار تردید داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم بمانم و از این اتفاق خوشحالم.

بازیکن تیم هوادار در مورد بازی پیش رو مقابل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازی هفته بعد بسیار سخت و سنگین است. با توجه یارگیری که نفت انجام داد و روند رو به رشدی که از فصل قبل در پیش گرفته بودند پیش بینی فصل خوبی برای آن‌ها می‌کنم. پیش بینی می‌کنم امسال با توجه به آماده‌سازی که داشتند تیم گردن‌کلفتی را در فصلا جاری وارد مسابقات کنند. فکر می‌کنم بازی به مراتب سخت‌تر از بازی با آلومینیوم باشد چون تیمی زهردار‌تر از اراکی‌ها است و باید نهایت استفاده را از این بازی ببریم. تیم نفت مسجد سلیمان در بدترین حالت هم قوی ظاهر می‌شود، مخصوصا امسال که تیم بهتری هستند.

انتظاری سطح لیگ را نسبت به فصول قبل بالاتر دانست و تاکید کرد: فکر می‌کنم لیگ امسال از سال‌های اخیر با کیفیت‌تر باشد. هم مربیان و هم بازیکنمان باکیفیت خارجی به لیگ تزریق شدند و فکر می‌کنم در سالهای اخیر تا این حد بازیکن باکیفیت در مساابقات حضور نداشتند. همین هم باعث شد تا هم بازیکنان داخلی و خارجی بی‌کیفیت به لیگ برتر اضافه نشود. قانون خوبی که در مورد بازیکنان خارجی گذاشتند و باید رزومه معتبر داشته باشد به این کیفیت کمک می‌کند. این‌ها که آمدند همه رزومه دارند و همین‌ها می‌توانند کیفیت لیگ را بالا ببرند و رقابت را بین مربیان ایرانی و بازیکنان داخلی افزایش دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 815737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟