قهرمانی والیبال جهان؛ برنامه سفر ملی‌پوشان به اسلوونی مشخص شد

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران با کسب یک پیروزی و تحمل 2 شکست، عنوان سوم رقابت‌های جام واگنر را کسب کرد. تیم ایران پیش از این 2 بار عنوان چهارم این پیکارها را کسب کرده بود.

ملی‌پوشان والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان آماده می‌کنند قرار است ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی کراکوف را با اتوبوس به سمت وروشو ترک کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص برنامه سفر این تیم، اظهار داشت: تیم ملی ساعت 14:45 دقیقه به وقت محلی ورشو را به سمت اسلوونی ترک خواهد کرد و ساعت 16:30 به شهر لوبلیانا خواهد رسید.

محمدی ادامه داد: طبق هماهنگی‌ها قرار است رضا نصیری هم در فرودگاه اسلوونی به جمع سایر نفرات تیم ملی اضافه شود. بازیکنان یکشنبه در اسلوونی استراحت می‌کنند و از روز دوشنبه تمرینات خود را با جدیت استارت خواهند زد.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریور به میزبانی 2 کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی در گروه F با تیم‌های آرژانتین، هلند و مصر هم‌گروه است و در لیوبلیانا پایتخت اسلوونی به میدان می‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 816989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟