سینگ: برای فوتبالی که ارتباطات در آن حرف اول را می‌زند متاسفم/ رفتم و برگشتم، همه چیز عوض شده بود!

«امید سینگ» هافبک سابق تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص عدم تمدید قراردادش با این تیم اظهار داشت: مدت 2 سال در این تیم حضور داشتم خاطرات خیلی خوبی در شهر اراک دارم. همیشه آن شهر را خانه خودم می‌دانم بیشترین تلاش را برای این تیم کردم. ولی در مورد عدم تمدید با آلومینیوم باید بگویم به خاطر وجود چند بند در قرارداد به توافق نرسیدیم. ولی برای این تیم کادرفنی، بازیکنانش آروزی موفقیت می‌کنم. جدا از این بعد از اتمام لیگ 21 به دلیل یک مشکل خانوادگی یک ماهی به هندوستان سفر کردم. بعد از اینکه به ایران برگشتم چندین پیشنهاد خوب بهم شد، ولی به این خاطر که سرعت نقل و انتقالات و جا‌به‌جایی بازیکنان خیلی زیاد بود به نوعی زمان را از دست دادم. درست است که بازیکن آزاد هستم، ولی اصلا باورم نمی‌شد که در عرض چند هفته این همه بازیکن جا‌به‌جا شوند. نمی‌دانم شاید قسمت این بوده اصلا باورم نمی‌شود که در حال حاضر تیم ندارم. حتی به این فکر کردم یک نیم فصل فوتبال بازی نکنم یا در لیگ هند به فوتبالم ادامه دهم. چون اکثر تیم‌هایی که بهم پیشنهاد دادند یارگیری کرده‌اند فعلا منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

*برای فوتبالی که ارتباطات در آن حرف اول را می‌زند، متاسفم

وی در مورد اینکه چرا او این فصل بدون تیم است ادامه داد: به جز من خیلی از بازیکنان بیرون ماندند چرا که شاید فکر می‌کردند با گذشت زمان پیشنهادات بهتری دریافت خواهند کرد. ولی فکر میکنم به دلیلی جذب بازیکنان خارجی جدید بسیاری از بازیکنان باکیفیت لیگ ایران بدون تیم ماندند. چرا که الویت اکثر باشگاه‌ها با خرید گزینه خارجی است. ولی به شخصه تاسف می‌خورم برای لیگ فوتبال یک کشور که بازیکن درجه 2 - 3 خارجی را به بازیکنان باکیفیت داخلی ترجیح می‌دهد. البته این خوب است که بازیکنان خارجی به فوتبال ایران بیایند ولی به شرطی که باکیفیت باشند. به شخصه در این مدت که به ایران آمدم به وضوح دیدیم که بازیکنان بسیار سطح پایین و ضعیف که در حد لیگ ایران نیستند را با هزینه‌های عجیب و غریب به کشور می‌آوردند. بازیکنانی که آرزوی داشتند روزی لیگ یک فوتبال ایران را ببینند حالا در تیم‌های خوب لیگ برتر توپ می زنند. دلیل این موضوع را هم نمی‌دانم. اصلا نمی‌دانم که مدیربرنامه‌های ایرانی با چه روزومه‌ای این بازیکنان را به تیم‌ها پیشنهاد می‌دهند. این درحالی است که مربی‌های ایرانی برای انتخاب این بازیکنان تنها به دیدن فیلم بازی آن‌ها اکتفا می‌کنند بازیکن ایرانی تیمشان را که درس خودش را پس داده در این فوتبال عرق ریخته است را به خاطر گزینه خارجی در لیست خروج می‌گذارند. متاسفانه وضع لیگ ایران به خصوص امسال اصلا برایم قابل باور نیست. فقط می‌دانم که در این جا به جایی‌ها ارتباطات و لابی حرف اول را می‌زند. اصلا رزومه بازیکنان و سطح فنی آن‌ها درنظر گرفته نمی‌شود.

*رقابت بین استقلال، سپاهان و پرسپولیس است

هافبک هندی فوتبال ایران درمورد شرایط لیگ برتر فوتبال کشور گفت: بنظرم سطح فوتبال ایران خیلی بالاست. ما بازیکنان باکیفیت خیلی زیادی در تیم‌های مختلف داریم که واقعا آینده‌دار هستند. به شخصه لیگ امسال را خیلی خوب پیشبینی می‌کنم. رقابت اول را هم برای قهرمانی و برتر بودن به ترتیب بین استقلال، سپاهان، پرسپولیس، فولادخوزستان و تراکتور می‌دانم. به جز این چند تیم مابقی را در یک رده می‌دانم تفاوت چندانی بینشان قائل نیستم.

*چند پیشنهاد خارجی خوب دارم

سینگ در پایان خاطر نشان کرد: در مورد شرایط خودم هم بگویم که طی چند روز آینده یا به عنوان بازیکن آزاد به یکی از تیم‌های لیگ برتری اضافه می‌شوم و یا اینکه ادامه فوتبالم را در خارج از کشور دنبال خواهم کرد. چرا که چندین پیشنهاد خیلی خوب از لیگ‌های خارجی دارم. فعلا منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

کدخبر: 817102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟