معنوی‌نژاد: هر مسابقه حکم فینال برای ما در قهرمانی جهان دارد

به گزارش رکنا، محمدجواد معنوی‌نژاد پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی اظهار داشت: آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان را برگزارکردیم. خوشبختانه شرایطی فراهم شد که تمام بازیکنان توانستند حداقل یک ست بازی کنند.

وی ادامه داد: این بازی‌ها کمک می‌کند که به آمادگی 100درصدی برسیم و برای رقابت‌های قهرمانی جهان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: در بازی‌هایی که برگزار کردیم فکر می‌کنم کادر فنی و بازیکنان به اهدافی که داشتند رسیدند. بدون شک هماهنگی مدنظر کادرفنی هم حاصل شده است. این مسابقات پیش زمینه‌ای برای قهرمانی جهان است. در آن بازی‌ها هر مسابقه حکم فینال را دارد و در نخستین گام باید مقابل تیم سوم المپیک قرار بگیریم.

معنوی‌نژاد درمورد مسابقات قهرمانی جهان، گفت: خیلی سخت است که بخواهم از حالا قهرمان این بازی‌ها را پیش‌بینی کنم چون تیم‌های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند. بدون شک هر تیمی که بهتر باشد، هماهنگ‌تر بازی کند و پا پس نکشد می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد. امیدوارم ما هم بتوانیم به هدفمان برسیم و جز تیم‌های برتر باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 818225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟