تشریح روند آمادگی ملی‌پوشان از زبان علی‌حسینی

به گزارش رکنا، سعید علی‌‌حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌‌برداری کشورمان در خصوص اردوی تیم ملی اظهار کرد: هوا در بابلسر خوب است و اردوی خوبی داریم. برای مسابقات بحرین و کلمبیا از بین بیست نفر دعوت شده به اردو تنها 3 نفر باید انتخاب شوند. البته در وزن ۷۳ کیلوگرم هم می‌توانیم نماینده داشته باشیم. مسابقات آسیایی قرار نبود برگزار شود، اما این مسابقات بین مسابقات جهانی و همبستگی اسلامی قرار گرفت. برای مسابقات آسیایی یک تیم جدید به اردو هم دعوت کردیم. در واقع 2 تیم هم برای مسابقات جهانی و هم برای مسابقات آسیایی داریم. 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد مبنای انتخاب این بیست نفر گفت: در حال حاضر در ایران در مجموع ۲۴ نفر وزنه‌بردار داریم. چهار نفری که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند به دلیل دسته وزنی است که در آن قرار دارند و نتوانستند عملکرد لازم را داشته باشند. امیر حقوقی آمادگی لازم را نداشت. در دسته ۱۰۲ کیلوگرم تعداد نفرات زیادی بوده و آنها آماده‌تر بودند. 

علی‌‌حسینی درباره آخرین خبر درباره کیانوش رستمی و سهراب مرادی اظهار کرد: مرادی عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته و از لحاظ روحی آمادگی دارد. باید فرصت داد تا برای وزنه‌برداری سنگین آماده شود. رستمی هم تمرین دارد و می‌خواهد افتخارآفرینی کند. 

وی گفت: در حال حاضر کسی برای تیم ملی تثبیت نشده است و همه در تلاش و تمرین هستند تا بهترین‌ها انتخاب شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 820123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟