توسلی: از طریق پیامک متوجه برگزاری انتخابات شدیم/ دنبال لابی‌گری نیستم + فیلم

به گزارش رکنا، فرزانه توسلی در جمع خبرنگاران درباره اینکه شب گذشته مجمع فدراسیون فوتبال لغو شد و سپس دوباره تصمیم به برگزاری آن گرفته شد، اظهار کرد: واقعیت امر این است خود ما هم دلیل لغو این اتفاق را نمی‌دانستیم و تازه دیشب از این مساله آگاه شدیم و حتی فکر می‌کردیم این مجمع لغو شود اما صبح طی تماس‌هایی، تصمیم به برگزاری این مجمع گرفته شد. تازه صبح امروز از طریق دبیر خانه فدراسیون فوتبال برای ما پیامک آمد مجمع طبق روال قبلی ساعت 9 برگزار خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا به دنبال لابی گری در انتخابات فدراسیون فوتبال است یا خیر، اینطور به سوال پاسخ داد: من اهل لابی‌گری نیستم و بیشتر دنبال این هستیم با توجه به در پیش بودن جام‌جهانی کسی بیاید که فوتبال ما را از این وضعیت نجات دهد.

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه آیا کاندیدایی است که بتواند فوتبال را از این شرایط نجات دهد یا خیر، بیان کرد: همه می‌دانیم فوتبال ورزش اول دنیا است و در کشور خود ما هم هواداران زیادی دارد. امیدوارم پس از جام‌جهانی به سایر رشته‌ها از جمله فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان هم توجه زیادی شود تا بتوانیم نسبت به قبلی پیشرفت بیشتری داشته باشیم. قطعأ کسانی هستند که کاندید شدند.بالاخره تک تک اعضایی که در اینجا حضور داریم نماینده میلیون‌ها هوادار در اینجا فوتبال هستیم. امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 820351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟