حلالی: از حضور تماشاگران زن لذت بردم/ ما از نظر فنی ایرادات زیادی داریم

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی این تیم مقابل نفت‌آبادان به خبرنگار رکنا گفت: بازی پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان از لحاظ فنی بالا و پایین زیادی داشت. ما بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را هم زدیم اما در ادامه بازی از دست ما خارج شد و ناهماهنگی بین بازیکنان به ویزه خط دفاع باعث شد تیم رقیب عنان کار را در اختیار گرفته و بر بازی مسلط شود. چند فرصت خوب گلزنی را هم از دست دادند که ما شانس داشتیم.

وی ادامه داد: اینکه در یک صحنه 2 بازیکن قبل دفاع ما به سمت کرنر می‌رفتند در فوتبال کم نظیر است و این اشتباهات بچه‌گانه باعث شد که صنعت‌نفت روی دروازه ما فشار وارد کند. خب مرتضی پور علی‌گنجی بعد از مدت‌ها وارد زمین شده و کلا از او انتظاری نمی‌رفت. ما 3 امتیاز بازی را بدست آوردیم ولی خیلی هنوز کار داریم تا هماهنگ شویم. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید اشتباه کمتر کند و رو به عقب بازی نکند. لوکادیا با توجه به گلزنی هنوز از نظر بدنی افت دارد و باید طریقه درست استفاده از او را بدانیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: من نمی‌دانم چرا اینقدر تعویض‌های ما دیر انجام می‌شود. نیمه دوم ما بزای را به حریف دادیم و بر بازی مسلط بود. مربی تیم باید زمانی تعویض‌ها را انجام دهد که بازیکن دچار آسیب دیدگی نشود. من باز هم می‌گویم که باید ایرادات فنی برطرف شده تا تیم مدعی قهرمانی باشد.

حلالی در خصوص حضور تماشاگران زن در ورزشگاه اظهار داشت: خیلی لذت بردم و حسرت زمانی را خوردم که خودم بازی می‌کردم و خیلی ها دوست داشتند بازی ما را از نزدیک می‌بینند. امیدوارم روزی برسد که خانواده‌ها برای دیدن بازی تیم محبوبشان در ورزشگاه‌ها مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 821148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟