صادقی: آقایانی که کارت مربیگری نداشتند در مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی بودند/ پیشکسوتان استقلال زیاد حرف می‌زنند

امیرحسین صادقی بازیکن اسبق استقلال در خصوص عدم دعوتش به مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی به خبرنگار رکنا گفت: من نمی‌دانم فلسفه دعوت از برخی از پیشکسوتان چه بوده است؟ من در 2 دوره جام‌جهانی بازیکن ثابت تیم ملی بوده‌ام و اصلا از این مراسم خبر نداشتم. واقعا جای تاسف برای برگزارکنندگان این مراسم است که تازه از پس آن هم برنیامده و با آبروریزی آن را به اتمام رساندند. همیشه همین بوده و واقعا لیاقت خود را در خیلی از جاها نشان داده‌ایم. اصلا به رزومه برخی از آقایان دعوت شده نگاه شده است؟ چند نفر از آن‌ها حتی کارت مربیگری هم نداشتند.

وی ادامه داد: من به چه زبانی باید بگویم بابا اینقدر مصاحبه نکنید. اصلا پیشکسوتان استقلال چرا همش در حال مصاحبه‌اند؟ این تیم در مسیر خود قرار دارد و باید حمایت شود. پارسال هم اگر فرهاد نتیجه گرفت یکی از دلایلش کنترل مصاحبه برخی از پیشکسوتان باشگاه بود. تیم استقلال بدترین ضربه‌ها را همیشه از خودی خورده و البته که من نظری راجع به شرایط فنی تیم ساپینتو ندارم و قرار است به عنوان یکی از اعضای باشگاه در سالیان نه چندان دور حرفی نزنیم.

صادقی درباره کار ارزشمند خود در نجات بازیکنی جوان افزود: در یکی از بازی‌های حوزه شمال شرق تهران من به عنوان تماشاگر حاضر بودم و وقتی دیدم بازیکنی از لحاظ تنفسی دچار مشکل شده است وظیفه خود دانستم تا به کمک او بشتابم. و البته خداراشکر جان او با حضور اورژانس و سایر گروه پزشکی در ادامه نجات پیدا کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 821712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟