هراس سجادی و دوستانش از رسانه‌های منتقد/ استیضاح وزیر تنها راه نجات ورزش ایران

به گزارش رکنا، ضعیفترین دوران وزارت ورزش و جوانان در حال گذر است و حمید سجادی روز به روز به استیضاح نزدیکتر می شود. با نگاهی به صحبت‌های احمد راستینه نماینده مجلس بیشتر می‌توان به این نکته اذعان داشت.

افتضاحاتی که در فدراسیون‌های دوچرخه سواری، سوارکاری و ژیمناستیک رخ داد باعث شد تا پای وزیر ورزش روی پوست موز قرار بگیرد و اتفاقاتی که روز گذشته در فدراسیون همگانی افتاد هم مزید بر علت شد تا شرایط سجادی بدتر از گذشته شود. با گذشت هر روز از مدیریت سجادی بر وزارت ورزش حجم فدراسیون های دارای سرپرست و بلاتکلیف بیشتر می شود و این موضوع باعث ایجاد بی ثباتی مدیریتی در ورزش کشور شده است.

به این فرایند، حواشی فدراسیون فوتبال را هم اضافه کنید تا مشخص شود وزیر ورزش عملکردی فراتر از بد را از خود به جای گذاشته است.

البته درگیری مستقیم با فدراسیون دوومیدانی و همگانی و البته سوارکاری اوج اشتباهات وزیری است که همچنان باورش نمی شود بر این مسند تکیه زده است.

وزیر پراشتباه که می داند در آستانه استیضاح قرار دارد با برگزاری نشست خبری امروز سعی داشت تا شرایط بحرانی خود را به فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج ربط دهد که همه می دانند این نوع بازی رسانه ای دیگر نخ نما شده و حنای آقای وزیر و تیمش دیگر برای اهالی محترم مجلس ، مردم و اصحاب رسانه رنگی ندارد.

وزیری که نمی تواند فدراسیون های کم حاشیه را مدیریت کند چطور می تواند فوتبال را با آن همه مشکل مدیریت کند؟

حالا از این بگذریم که مقامات بلندپایه دولتی اجازه ثبت نام وزیر در انتخابات کمیته ملی المپیک را ندادند!

بی تردید ورزش ایران نیاز به مدیری دارد که نه تنها خودش بلکه مشاورانش هم سیاست های درستی در شرایط بحرانی داشته باشند نه اینکه هر روز حاشیه های خودساخته ای برای وزارت درست کنند.

با این تفاسیر صبح امروز(سه شنبه) وزیر ورزش یک نشست خبری را ترتیب داد تا بتواند برای عدم استیضاح خودش زمان بخرد اما با تصمیم سجادی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از رسانه رکنا خبرنگاری به این نشست دعوت نشد!

شاید انتقادات بجا و درست رکنا از وزارت ورزش و رونمایی از نامه شرکت EVS و تخلفات دیگر سبب شده تا مجموعه وزارت ورزش برای فرار از سوال تند و انتقادات درست خبرنگار رکنا قید دعوت از این رسانه در نشست خبری را بزند.

شاید وزارت نشینان با این تصمیم احساسی و غیر حرفه ای از سوالات مستقیم ما در امان بمانند اما رکنا بر حسب وظیفه ای که دارد کماکان به انتقادات درست و سوالاتی که هیچگاه پاسخ داده نشد ادامه می دهد تا رسالت خبری خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده باشد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 822847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟