لیورپول و بازگشت به روزهای اوج

به گزارش رکنا، به نظر می‌رسد بعد از فراز و نشیب ها بالاخره کلوپ می‌تواند از بازیکنان مصدوم خود استفاده کند. این مصدومیت‌ها که در آغاز فصل تاثیر منفی خود را روی نتایج لیورپول گذاشت رو به اتمام است. با بازگشت بازیکنانی نظیر تیاگو آلکانترا، جوئل ماتیپ و دیگو ژوتا گزینه‌های یورگن کلوپ بیشتر شده است.

البته این به آن معنی نیست که همه چیز روی روال است. هنوز جوردن هندرسون، نابی کیتا، کورتیس جونز و ابراهیما کوناته در میان مصدومین هستند. دوری بلند مدت الکس چمبرلین را هم نباید از یاد برد.

مروری بر وضعیت نهایی مصدومین فعلی لیورپول به شرح زیر است:

نابی کیتا از زمان تساوی مقابل کریستال پالاس دیده نشده، مصدومیت او به گفته باشگاه و کلوپ از ناحیه ماهیچه است. وی احتمالا بازی های ملی را هم از دست خواهد داد و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شود.

جوردن هندرسون در پیروزی 2 بر یک مقابل نیوکاسل مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. بعد از بازی بود که کلوپ اعلام کرد کاپیتان تیمش از مشکل کشیدگی همسترینگ رنج می برد. بعد از اسکن مشخص شد که او حداقل برای سه هفته از میادین دور خواهد بود.

ابراهیما کوناته از ناحیه زانو مصدوم است. مدافع فرانسوی در بازی دوستانه قرمزها مقابل استراسبورگ در اواخر جولای مصدوم شد و تا پایان سپتامبر به میادین باز نخواهد گشت. کلوپ دعا می کند تا مشکلی برای فن دیک و گومز پیش نیاید، هر چند بازگشت ژوئل ماتیپ می تواند کمک خوبی به او باشد.

چمبرلین بازیکنی است که در گذشته مصدومیت‌های بد و بی‌موقعی را به تیم تحمیل کرده. او که در ماه جولای در سنگاپو مقابل کریستال پالاس مصدوم شد تا دو ماه قادر به بازی نخواهد بود. اگر این آخرین فصل او در مرسی ساید باشد، با توجه به اینکه قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد، او نیز می‌تواند مانند کیتا به دنبال تیم دیگری بگردد.

انتهای پیام/

کدخبر: 824688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟