بیانیه احساسی «توماس توخل» پس از اخراج از چلسی

به گزارش رکنا، « توماس توخل » پس از اخراج از چلسی در بیانیه‌ای اعلام کرد این تیم برای همیشه در قلب او خواهد ماند. وی در این‌باره نوشت: این یکی از سخت ترین بیانیه هایی است که تا به حال مجبور به نوشتن آن بوده ام. و امیدوار بودم که برای سالیان سال نیازی به نوشتن آن پیدا نمی کردم. این موضوع که زمان حضورم در چلسی به پایان رسیده من را آشفته کرده است. اینجا باشگاهی بود که احساس می کردم از لحاظ حرفه ای و احساسی به آن تعلق دارم. 

توخل افزود: افتخار و لذتی که در رساندن این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان داشتم برای همیشه با من خواهد ماند. اینکه به عنوان بخشی از تاریخ این باشگاه یاد می شوم باعث افتخار من است و خاطراتی که در 19 ماه حضورم دارم برای همیشه در قلب من خواهد ماند. 

چلسی به دلیل شروع ناموفق چلسی در فصل جاری تصمیم به جدایی توخل گرفت. در زمان اخراج او آبی ها از شش بازی در لیگ برتر تنها 10 امتیاز داشتند و آخرین بازی او در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناامید کننده مقابل دینامو زاگرب بود. 

جانشین توخل در چلسی سرمربی سابق برایتون گراهام پاتر خواهد بود که با دریافت 22 میلیون پوند و قراردادی 5 ساله هدایت آبی‌ها را بر عهده خواهد داشت. 

توخل به جمع مربیان جویای کار بازگشته و احتمالا پس از چند ماه استراحت با پیشنهاد یکی از تیم های مطرح اروپا به دنیای مربی گری باز خواهد گشت.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 825149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟