ستاره رئال مادرید: شادی بعد از گلم در پاسخ به نژادپرستی است

به گزارش رکنا، «ویسینیوس» گفته رقص بعد از گل خود را تغییر نخواهد داد زیرا این واکنش به نژاد پرستی است که از سوی پدرو براوو رئیس عوامل فوتبال اسپانیا نسبت به او بوده است. براوو در خصوص مهاجم برزیلی گفته بود: باید به رقیبان خود احترام بگذارید. اگر بخواهید زمان گل زدن سامبا برقصید باید به سامبدروما در برزیل بروید. باید به رقیبان احترام بگذارید و ادای میمون در نیاورید.

ستاره رئال مادرید در توئیتر به این حرف‌ها واکنش نشان داده و نوشت: می‌گویند خوشحالی شما می‌تواند بعضی ها را رنج بدهد. قطعا خوشحالی یک برزیلی سیاه پوست که در اروپا قهرمان شده موجب رنجش تعداد خیلی بیشتری خواهد شد. اراده من برای بردن و لبخندی که بر لب دارم تعداد بی شماری را حرص خواهد داد. من در یک بیانیه هم مورد بیگانه پرستی و هم نژاد پرستی قرار گرفتم اما این موضوع دیروز و امروزم نیست.

ستاره رئال ادامه داد: برای هفته‌ها سعی می‌کردند رقص مرا مورد انتقاد قرار دهند، اما این رقص من نیست. رونالدینیو، نیمار، پاکوئتا، متئوس کانها، گریزمان، ژائو فلیکس هم این رقص را انجام داده‌اند. آن را قبول کنید، به آن احترام بگذارید و اگر خواستید از آن وحشت کنید زیرا من آن را کنار نمی‌گذارم.

این صحبت‌ها واکنش پله و نیمار را در پی داشته و آنها در صفحات مجازی خود به حمایت از این بازیکن پرداختند.

انتهای پیام/

کدخبر: 826127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟