تخلف در انتخابات هیات فوتبال یک استان؟!/ کلاف سردرگمی به نام تایید مدارک!

به گزارش کنا، انتخابات هیات فوتبال استان فارس قرار است به زودی برگزار شود و گفته می شود بروز برخی تخلفات در تایید مدارک کاندیداها و البته نفوذ مدیران سابق سبب شده تا تاییدها به صورت سلیقه ای صورت پذیرد.

گفته می شود سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان فارس به صورت سلیقه ای به ماجرا ورود کرده و برخی تخلفات گذشته را مدنظر قرار نداده تا یک کاندید خاص بار دیگر عنان کار را در دست دارد.

گزارش‌های مختلفی به فدراسیون فوتبال مبنی بر غیرقانونی بودن حضور دو نفر از اعضای کمیته 3 نفره تایید مدارک کاندیدای هیئت فوتبال استان فارس زده شده است که همه این نامه نگاریها و گزارشات به رئیس کمیته امور استان ها ارجاع داده شده که متاسفانه تا این لحظه طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون و مسئول امور استان ها به هیچ یک از این تخلفات ورود نکرده و دو عضو به صورت غیر قانونی در این کمیته عضو شده اند.

موصوع مهندسی انتخابات از طریق برخی افراد، جامعه فوتبال فارس و همچنین پیشکسوتان این رشته را بسیار نگران کرده بطوریکه همگی منتظر تصمیم درست و منطقی رئیس فدراسیون فوتبال جهت لغو کمیته 3 کفره هستند.

براساس قانون نایب رییس هیات فوتبال باید در کمیته ۳ نفره حضور داشته باشد اما اکنون این اتفاق رخ نداده تا شائبه های زیادی بوجود بیاید.

حال جای سوال است که چرا رئیس کمیته امور استان ها بصورت جد به تخلفات صورت گرفته ورود نمی‌کند و حتی شائبه مهندسی انتخابات استان فارس به گوش می‌رسد؟

تمام نامه نگاریهای فدراسیون فوتبال که توسط طهمورث حیدری نگارش شده است همگی به سرپرست غیرقانونی دبیر هیئت فوتبال استان فارس زده شده است که این خود جای سوال دارد که مگر رئیس کمیته استان های فدراسیون فوتبال اطلاع ندارد که این شخص غیرقانونی در این مسند قرار گرفته و نباید برای چنین شخصی نامه نگاری صورت بگیرد.

ریسس فدراسیون فوتبال و شخص سرپرست  دبیر کل فدراسیون فوتبال طی دو نامه جداگانه تایید مدارک یکی از کاندیدهای هیئت فوتبال استان فارس را تایید کرده اما سرپرست غیرقانونی دبیر هیئت فوتبال استان فارس از این امر اجتناب کرده و کمیته امور استان ها هم سکوت کرده اند.

رئیس کمیته  امور استان ها، رییس کمیته تدوین و مقررات، رییس کمیته حقوقی، مدیر حراست، سرپرست دبیر و رئیس  فدراسیون فوتبال و همچنین مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان استان فارس مدارک یکی از کاندیدهای انتخاباتی هیئت فوتبال استان فارس را تایید کرده اند که بایستی طهمورث حیدری قویا به این موضوع تخلفات اعضای کمیته ۳ نفره ورود کرده که چرا تاییدیه کاندیدای مورد نظر جهت تایید صلاحیت انتخاباتی در اختیار اداره کل ورزش و جوان استان فارس قرار نمی‌دهند.

با وجود اینکه تمامی این کمیته ها و مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیر حراست فدراسیون فوتبال تاییدیه مدارک کاندید مورد نظر را طبق چند نامه جداگانه تایید کردند اما رئیس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال توپ را در زمین کمیته ۳ نفره که ۲ نفر از اعضایش غیرقانونی هستند انداخته و وجهه فدراسیون فوتبال و حراست وزارت ورزش و جوان و همچنین حراست فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده است.

امیدواریم سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال که به تازگی این سمت رو بعهده گرفته بصورت قاطعانه به این موضوع ورود کرده تا جای هیچ شک و شبهه ای باقی نماند و وجهه فدراسیون فوتبال توسط کمیته امور استان ها بیشتر از این خدشه دار نشود.

انتهای پیام/

کدخبر: 827625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟