شیشه عمر پرسپولیس در دستان هیات رییسه فدراسیون فوتبال !

به گزارش رکنا، ماه گذشته بود که حسن کامرانی‌فر دبیر اسبق وقت فدراسیون فوتبال برای جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس به همراه برخی از همکاران خود راهی ساختمان این باشگاه شد و جلسه طولانی را با درویش و کارمندان باشگاه پرسپولیس برگزار و این را به منزله شروع فرآیند دریافت مجوز حرفه‌ای مطرح کرد.

البته پس از آن مهدی تاج در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که پیرامون سهمیه ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا (که شهریور سال آینده برگزار خواهد شد) سوال پرسید، از عبارت «تیم حذف شده» برای پرسپولیس استفاده کرد تا نگرانی در بین هواداران این تیم ایجاد شود. استقلال و نساجی به عنوان 2 قهرمان ایران، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را خواهند داشت.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس معتقد است که برنامه خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای را آغاز کرده و تا بهمن ماه سال جاری فرصت دارد تا با تکمیل مدارک، لایسنس حرفه‌ای خود برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳-۲۴ را دریافت کند.

با توجه به این حواشی پیرامون این اتفاق منصورقنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، در مورد اینکه تکلیف حضور پرسپولیس برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چگونه خواهد بود، گفت: تکلیف حضور پرسپولیس برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا منوط به تایید اعضای هیات رییسه سازمان لیگ و همچنین موافقت صدور مجوز حرفه‌ای‌سازی است.

وی افزود: درباره تیم‌ها بررسی‌هایی در 2 دوره لیگ اتخاذ خواهد شد و براساس قهرمانان این 2 فصل تصمیم می‌گیریم و در نهایت با تایید هیات رییسه آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 828391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟