رافت: دیدار پرسپولیس و سپاهان زیاد جذاب نبود/ ساختار لیگ ما معیوب است

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت لیگ برتر به رکنا گفت: لیگ امسال با توجه به این تعطیلی‌ها از کیفیت لازم دور شد و شما به عنوان مثال در بازی تراکتور و پرسپولیس دیدید که تراکتور چطور بازی را برد. چون پرسپولیس چند بازیکن در اردوی تیم ملی داشت و تراکتور و بردیف از این تعطیلی سود برد و به نفع تیمش شد و بازی را در تهران موفق شد با پیروزی پشت سر بگذارد. با گذشت این چند هفته هنوز جا نیفتاده و خیلی از تیم‌ها تغییرات زیادی داشته و از شرایط آرمانی به دور هستند.

وی ادامه داد: این همه در لیگ ما هزینه میوشد، ورزشگاه دستگردی را چند تیم در ان بازی کینند و حتی بهترین ورزشگاه ما یعنی آزادی از کیفیت لازم چمن آن برخوردار نیست و وقتی ما زیر ساخت لازم را نداریم، کیفیت لیگ ما هم پایین می اید. شما لژیونرهای ما را در  سال گذشته نگاه کنید که قبلا با چه کیفیتی بازی می‌کردند و الان یه چه صورت هستند. مثلا مهدی طارمی و نوع بازیش در تیم پورتو که قبلا چگونه بود و حالا به چه صورت در پورتو می‌درخشد. او با امکانات روز فوتبال کار میکند و بهترین شرایط خود را بروز می‌دهد و مهدی طارمی را با بازیکنان داخلی قیاس کنید متوجه خیلی از تفاوت‌ها می‌شوید.

 پایان رافت تصریح کرد: من در طول این 7 هفته گذشته از لیگ تیمی را دحد قهرمانی ندیده ام. چون وقتی از اصل ماجرا یعنی مدیریت تا پایین خیلی از باشگاه‌ها مشکل اساسی دارند، لیگ نمی‌تواند محلی برای درخشش بازیکنان و در نهایت جدا شدن صق مدعیان قهرمانی از سایر تیم‌ها باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص تساوی سرخپوشان مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی جذابی نبود و نمی‌توان به مسائل فنی اشاره زیادی کرد. به نظرم دو تیم خصوصا پرسپولیس به تساوی راضی بودند چون با این یک امتیاز در کورس قهرمانی باقی ماندند و جذابیت لیگ حفظ شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 831171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟