خلیلی: تفکر کی‌روش روی لیگ برتر تاثیر گذاشته است/ هیچ تیمی زیبا بازی نمی‌کند

محسن خلیلی گلزن اسبق پرسپولیس در خصوص کیفیت رقابت‌های لیگ برتر به رکنا گفت: دلیل کم گل بودن بازی‌های لیگ این است که اکثر تیم‌ها و مربیان نتیجه‌گرا شدند و حتی مدیر عامل‌ها دنبال 3 امتیاز هستند و خیلی وقت‌ها برای هواداران تیم‌ها هم بازی زیبا مهم نیست و فقط ملاک نتیجه است.  دیگر خبری از گل‌های زیاد نیست و جالب اینکه برخی از این تیم‌ها که مدعی هم هستند ، روی بحث فنی تمرکز نداشته و هجومی بازی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: فوتبال بسته و بسنده کردن به تک گل هم از دیگر دلایل این کم گل بودن است و شاید نوع تفکر کی روش و آمدن سیستم فکری او به ایران هم از دلایل این فقر گل است. زمانی فقط با آمدن کالدرون این طرز فکر فرق کرد ولی کی‌روش و تفکر دفاعی او باعث شده همه مربیان  در وهله اول به دنبال گل نخوردن باشند. شما هجومی وقتی بازی می‌کنی موقعیت گل برایت به وجود می‌آید و حتی موقعیت گل به حریف هم می‌دهی اما وقتی با علم به گل نخوردن در زمین حاضر می‌شوی این می‌شود که در لیگ ما اتفاق می‌افتد.

خلیلی هچنین تصریح کرد: در فوتبال ما اکثر تیم ها  با تک مهاجم بازی می‌کنند و اگر بخواهیم روراست صحبت کنیم، هیچ تیمی فوتبال زیبا ارائه نمی‌دهد و این شرایط زیبنده فوتبال ایرانی نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 833548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟