آنالیز عملکرد بازیکنان لیورپول مقابل وستهم/ آلیسون جور گومز را کشید

به گزارش خبرگزاری رکنا و به نقل از وب سایت This Is Anfield، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، توانست با یک گل، تیم وستهم را شکست دهد. در ادامه نگاهی به عملکرد این تیم در دیدار مقابل وستهم می‌پردازیم. اعداد از 10 نمره است:

آلیسون - 9 آلیسون بکر دروازه بان لیورپول در اوایل بازی چند پاس نابجای خطرناک داد اما در ادامه، عملکرد او بهتر شد. او پنالتی جارود بوون را با شیرجه زدن به سمت راست مهار کرد.پس از چند دفع ضعیف، یک سیو قابل توجه با پرواز در هوا انجام داد تا ضربه توماس سوچک را دفع کند.بکر کمک زیادی به این برد کرد به خصوص که مهاجمان نتوانستند گل دوم را بزنند و اگر لیورپول گل می‌خورد، 3 امتیاز پیروزی با یک امتیاز تساوی عوض می‌شد.

ترنت الکساندر آرنولد - 7 گرت ساوگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان در ورزشگاه آنفیلد بود و بازی ملی پوشان انگلیس را تماشا می‌کرد. مشخص نیست آیا الکساندر در لیست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس برای جام جهانی خواهد بود یا خیر. آرنولد در فاز تدافعی عملکردی معمولی و بدون اشتباه داشت اما در فاز تهاجمی، درخشان‌تر عمل کرد.

جو گومز - 5گومز پس از عملکرد درخشان در روز یکشنبه، شب گذشته نمایش قابل قبولی نداشت اگرچه در نیمه دوم کمی پیشرفت کرد که برای بازی های آینده دلگرم کننده است.او با یک حرکت بیهوده در محوطه جریمه، مرتکب خطای پنالتی شد اما خوش شانس بود که بیکر آن پنالتی را مهار کرد.اگرچه اشتباهات او در پایان به لیورپول آسیبی نرساند ولی او باید به دنبال بازگرداندن فرم خوبی که در اوایل فصل در آن قرار داشت، باشد.

ویرجیل ون دایک - 8به نظر می رسد ویرجیل ون دایک به بهترین فرم خود بازگشته است. پیروز شدن در دوئل‌های مختلف در برابر حملات متنوع وستهم به ویژه مقابل جانلوکا اسکاماکا که مهاجم هدف آنها بود و بوون؛ باعث می‌شود ون دایک نمره خوبی در این رتبه‌بندی بگیرد.او گومز را مهار کرد و به خوبی خط دفاعی را هدایت کرد.

کوستاس تسیمیکاس – 8کوستاس تسیمیکاس در نبرد با بوون در فاز تدافعی موفق عمل کرد. او یک سانتر درخشان برای نونز انجام داد تا دروازه را باز کند.

جردن هندرسون - 8جردن هندرسون در تمامی درگیری‌ها بر سر توپ شرکت کرد، در حمل توپ به سمت جلو موفق بود و بیشترین لمس توپ را بین بازیکنان لیورپول داشت.

تیاگو آلکانترا - 7تیاگو آلکانتارا بازی را با 92 درصد پاس درست به پایان رساند که نشان می‌دهد چگونه او و هندرسون توانستند اوضاع را در خط میانی حفظ کنند.

فابیو کاروالیو - 6فابیو کاروالیو جایگزین خوبی برای دیوگو جوتا در بال چپ به نظر می رسد. مهار او برای حریفان دشوار است و عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود نشان داد.

روبرتو فیرمینو - 7روبرتو فیرمینو همیشه یک بازیکن ارزشمند، دونده و فداکار بوده است. او ابتکار عمل را به عنوان فوروارد اصلی همراه با نونز در دست گرفت که به صلاح اجازه داد تا فضای بیشتری پیدا کند.

داروین نونز - 8نونز با ضربه سر روی پاس کوستاس از سمت چپ به گل رسید. زدن این ضربه سر آسان نبود اما به خوبی توانست در یک موقعیت دشوار، این کار را انجام دهد.نونز در اغلب دوئل‌ها مقابل مدافعان وستهام پیروز شد. یک ضربه او نیز به تیرک دروازه برخورد کرد و بدشانس بود که به گل تبدیل نشد.

محمد صلاح – 7صلاح مرتباً از سمت چپ برای شوت زدن به سمت دروازه تلاش می‌کرد. او در یک موقعیت، یک و دو خوبی با فیرمینو انجام می‌داد اما ضربه او را فابیانسکی دفع کرد.

بازیکنان جایگزینهاروی الیوت (جانشین نونز در دقیقه 57) – 6هاروی الیوت در دفاع جناح راست سخت کار کرد و از ترنت حمایت کرد و در مواقع لزوم هم پرس را در خطوط بالا انجام داد.

کورتیس جونز (جانشین کاروالیو در دقیقه 57) – 6کورتیس جونز عملکرد قابل قبولی داشت و به نظر می‌رسد می‌تواند در جناح چپ، موفق باشد.

فابینیو (جانشین تیاگو در دقیقه 57) - 5فابینیو اصلاً در ترکیب جا نیفتاد. او باید بهتر عمل می کرد اما نمایش ناامیدکننده‌ای داشت.

جیمز میلنر (جانشین فیرمینو در دقیقه 81) – عملکرد خوب

اندی رابرتسون (جانشین کونستانتینوس تسیمیکاس در دقیقه 81) – عملکرد خوب

یورگن کلوپ - 7ترکیب اولیه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول جواب داد به ویژه در خط حمله که نونز توانست تهدید بزرگی برای دروازه حریف باشد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 835168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟