بازیکن محبوب فوتبال ایران: تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر شگفتی‌ساز می‌شود

محمد نصرتی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بازیکنان شاغل در لیگ زیر نظر کارلوس کی روش تمرینات خوبی را برگزار می‌کنند و با اضافه شدن لژیونرها شرایط بهتر هم می‌شود. تیم ما 2 بازی دوستانه مناسب با اروگوئه و سنگال انجام داد که این بازی ها با تیم های بزرگ به بچه‌های تیم کمک می‌کند تا مقابل تیم‌ها و نام‌های بزرگ بدون ترس و استرس بازی کنند .

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد شانس صعود از مرحله گروهی در جام جهانی 2022 قطر گفت: به امید خدا ایران یکی از  2 تیم صعود کننده از گروهش خواهد بود. تیم باتجربه‌ای داریم و قرار نیست به سادگی مقابل حریفان شکست بخوریم و به امید خدا طلسم صعود به دور دوم را می‌شکنیم.

وی در مورد مصدومان تیم ملی بیان کرد: صمیمانه آرزو می‌کنم تمام بازیکنان به جام جهانی برسند و هیچ بازیکن دیگری مصدوم نشود تا با تمام توان در قطر حاضر شویم.

نصرتی درباره 2 بازی دوستانه پیش روی تیم ملی مقابل نیکاراگوئه و تونس اذعان داشت: هر چقدر تعداد بازی‌های دوستانه بیشتر باشد به هماهنگی و درک بالاتری می‌رسیم و با آمادگی بهتری وارد مسابقات می‌شویم. 

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی ستاره است و نباید یک بازیکن را به عنوان ستاره تیم بدانیم. در کنار هم می‌توانیم یک اتفاق بزرگ را در قطر رقم بزنیم و شگفتی‌ساز شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 835621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟