دروازه‌بان‌ها و مدافعان کناری تیم ملی در جام جهانی را بشناسید

به گزارش رکنا، تنها 21 روز مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر فوتبال و به همین دلیل گمانه زنی ها درباره لیست نهایی تیم های مختلف حاضر در این بازی ها به بالاترین میزان خود رسیده است و در این میان اظهارنظر درباره ملی پوشان ایرانی حاضر در این بازی ها نیز بسیار به گوش می‌رسد. این در حالیست که کارلوس کی روش هفته گذشته لیست 55 نفره و ابتدایی را به فیفا ارسال کرد تا در نهایت 26 بازیکن در لیست نهایی قرار گرفته و راهی قطر شوند.

اما از لیستی که کارلوس کی‌روش به فیفا ارسال کرده می‌توان حدس زد که کدام بازیکنان راهی رقابت های جام جهانی خواهند شد و در این میان کدام یک از آنها در ترکیب اصلی بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان خواهد رفت و به همین دلیل در این مطلب "رکنا" طی گزارشی به بررسی دروازه بان ها و مدافعان چپ و راست تیم ملی پرداخته است.

 دروازه‌‌بان‌ها:

در لیست سرمربی پرتغالی تیم ملی نام 5 دروازه بان به چشم می‌خورد، علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عابدزاده، سید پیام نیازمند و محمد رضا اخباری سنگربان‌هایی هستند که در لیست تیم ملی حضور دارند و سه نفر از میان آنها راهی محل برگزاری بازی ها خواهند شد که در این میان، با توجه به شرایط فعلی بازیکنان و آمادگی آنها در تیم های باشگاهی و حضور در بازی های دوستانه تیم ملی می توان گفت علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و امیر عابدزاده برای حضور در جام جهانی بیشترین شانس را به همراه دارند.

مدافعان راست:

رامین رضاییان، صادق محرمی، مهدی شیری و صالح حردانی چهار بازیکنی هستند که سرمربی تیم ملی برای حضور در اردو از آنها دعوت به عمل آورده است. در این پست نیز کی روش تا حد زیادی انتخاب خود را کرده و از این 4 بازیکن حاضر در اردو 2 نفر را در لیست نهایی قرار خواهد داد که در این میان با توجه به بازی های خوبی که رامین رضاییان برای سپاهانی انجام می دهد و تجربه حضور در بازی های جام جهانی شانس این بازیکن و البته صادق محرمی که این روزها برای دیناموزاگرب در لیگ کرواسی و لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود و بازی های خوبی نیز از خود به نمایش گذاشته است، بیشتر از دو بازیکن دیگر است.

مدافعان چپ:

مرد پرتغالی فوتبال ایران برای این پست 6 بازیکن انتخاب کرده که البته 4 نفر از آنها امکان بازی در پست های دیگر نیز دارند. میلاد محمدی، ابوالفضل جلالی، امید نورافکن، احسان حاج صفی، وحید امیری و آرمین سهرابیان بازیکنان مورد نظر هستند که می توان گفت دست کارلوس کی روش را برای انتخاب نهایی باز گذاشته اند. 

از این بازیکنان وحید امیری در پست های دفاع و وینگر چپ، امید نورافکن در پست های دفاع چپ، دفاع میانی و هافبک دفاعی، احسان حاج صفی در پست های دفاع چپ و هافبک دفاعی و آرمین سهرابیان در پست های دفاع چپ و دفاع میانی می توانند به میدان بروند و به همین انتظار می رود بازیکنان مورد نظر کی روش برای حضور در جام جهانی از همین لیست باشند.

طبق پیش‌بینی‌ها میلاد محمدی و آرمین سهرابیان شانس کمتری برای همراهی تیم ملی دارند.

مدافعان میانی، هافبک ها و مهاجمان در روزهای پیش رو در گزارش‌هایی جداگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 837816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟