اظهارنظر پیشکسوت فوتبال ایران: تیم ملی ما را به صعود امیدوار کرد
ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با رکنا در خصوص روند آماده سازی تیم ملی ایران پیش از شروع مسابقات جام جهانی گفت: ما بازیکنان بزرگی را در اختیار داریم که تجربه حضور در دور قبلی جام جهانی را دارند و حالا این تجربه را با خود در قطر به یدک می کشند که این موضوع مسلما اعتماد به نفس آنها را بالا خواهد برد. تیم ملی در دو بازی دوستانه خود نمایش خوبی از خود نشان داد و همین موضوع همه ما را به صعود امیدوار کرده است.
عضو سابق کمیته فنی فدارسیون فوتبال درباره دیدار دوستانه ایران با نیکاراگوئه و تونس گفت: هر تیمی برای هماهنگی نیاز به بازی دوستانه دارد هر چه حریف قوی تر باشد مسلما باعث می شود تا نقاط ضعف و قوت به خوبی مشخص شود. تونس یکی از تیم های بزرگ و خوب آفریقا است و بازی با این تیم می تواند کمک خوبی به کادرفنی و کی روش کند.
قاسم پور در خصوص احتمال صعود تیم ملی از گروه خود نیز گفت: باید واقع بین بود. تیم ملی با تیم های خوبی هم گروه شده و کار سختی را در پیش رو دارد نباید فکر کنیم که کار راحتی داریم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. هر چند معتقدم آن طور که بعضی ها صحبت می کنند نیست. ما تیم شایسته ای داریم و حریفان ما نیز آن توان قبل را ندارند. امیدوارم صعود ما از دور گروهی رقم بخورد و بازیکنان شایستگی خود را نشان دهند.
 
انتهای پیام/
 

 

کدخبر: 838543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟