مخالفت با جذب بازیکن خارجی / ورود غریبه ها ممنوع !

مهران حاتمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم شهرداری گرگان برای حضور در بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: روز شنبه جلسه‌ای با مسئولان این باشگاه در مورد  حضور در مسابقات غرب آسیا داشتیم که آیا با همین ترکیب به رقابت‌ها برویم یا که ترکیب تیم را تقویت کنیم. فعلأ اجازه این کار به ما داده نشده و قرار است با همین تیم و بازیکنان وارد تورنمنت شویم. خیلی دوست‌داشتیم یک بازیکن با کیفیت خارجی به ترکیب تیممان اضافه کنیم اما شرایط برای انجام این کار برای ما فراهم نشد.

او ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان با کیفیتی در تیم ما حضور دارند که از لحاظ سبک بازی یک سر گردن بالاتر از دیگر تیم‌های همگروه ما هستند و همین مساله ما را امیدوار می‌کند تا به کسب نتایج خوب امیدوار باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: سیاستگذاری تمام مسئولان باشگاه موفقیت در این رویداد سخت و دشوار است و همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم.در همین فرصت کم باید تیمی آماده را که در شأن بسکتبال ایران باشد به مسابقات بفرستیم. هدف اصلی ما در این مسابقات کسب جام قهرمانی است.

حاتمی درباره اینکه چه صحبتی درباره بازی با تیم ملی دارد، توضیح داد: بازی بدی نبود و اصلأ برای ما بُرد و باخت مهم نیست و تنها دنبال این هستیم تا به تیم ملی کمک کنیم. خوشبختانه کیفیت تیم ملی همیشه خوب است و امیدوارم انجام این دیدارها کمک کند تا به شرایط بهتری برسند. به عنوان یک کسی که مربی تیم لیگ برتری هستم برای تیم کشورش در بازی با چین آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 840202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟