از اول مشخص بود نکونام به تیم ملی نمی‌آید / عوام فریبی نکنید

سید مهدی سید صالحی بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط این تیم به رکنا گفت: تیم ملی ما در قیاس با دوره های گذشته از تعداد بازیکن لژیونر بیشتری برخوردار بوده و با توجه به نوع گروه‌بندی ما در قطر سطح توقع مردم را بالا برده و حالا همه به فکر شکست آمریکا و انگلیس هستند. ما زودترین صعود را داشتیم ولی آیا اردوهایی لازم و مناسب را برای جام جهانی داشته‌ایم؟ برای رسیدن به موفقیت باید یک بسته مناسب داشته باشیم در اردوی قطر شرایط خوب نبود و البته اردوی اتریش با تیم‌های خوبی بازی داشتیم ولی زمان زیادی را هم برای انتخابات فدراسیون و هم تعویض اسکوچیچ از دست دادیم .

 وی ادامه داد: حالا هم برای آمدن کمک مربی همیشه در حال جنگ و دعوا و خواهش هستیم. خب دوستان از قبل هم می‌دانستند که جواد نکونام به تیم نخواهد آمد و مارکار آقاجانیان می‌توانست زودرت به تایم آمده و زمان را از دست نمیدادایم.  ما دقیقا برگشتیم به عقب و حرفی را بدون فکر زده و بعد از آن تازه فکر می‌کنیم چه گفتیم . اول گفتند نکونام دستیار کی روش در جام جهانی است و در جام ملتها به عنوان نفر اول به تیم خواهدآمد. این عوام فریبی است و کار درستی نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: تیم‌های همگروه ما هم دارای بهترین بازیکنان که در تیم‌های مظرح مثل منچستر، لیورپول و چلسی و تیم‌های ایتالیایی هستند و مقابله با این تیم‌ها اردوی و شرایط تمرینی خوبی می‌طلبید و باید با توجه به شرایط تیم ملی سطح توقع مردم و هوادران را هم تنظیم کنیم. این مسئله صعود از گروه فشار و استرس به تیم وارد کرده و بسیار مخرب خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 840791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟