جام جهانی 2022 قطر / امیدواری داوران ایرانی به قضاوت فینال

به گزارش رکنا، محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری 2 کمک داور فوتبال ایران هستند که در جام جهانی ، در تیم داوری علیرضا فغانی حضور خواهند داشت.

حالا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصاحبه‌ای با این دو انجام داده که به شرح زیر است:

ابوالفضلی در خصوص حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: زمانی که داوری را آغاز کردم، بزرگترین رویای من این بود که در جام جهانی قضاوت کنم و حضور در میان کمک داوران جام جهانی ۲۰۲۲،‌ خوشحال‌کننده‌ترین اتفاق ممکن بود، چون من در رسیدن به هدفم موفق بودم.

وی در مورد آماده‌سازی خود برای شرکت در جام جهانی گفت: مهمترین نکته این است که آمادگی خودم را حفظ کنم. در عین حال باید انرژی‌ام را بالا نگه دارم و مثبت‌نگر باشم. خانواده‌ام بهترین شرایط را برای آماده‌سازی مناسب من فراهم می‌کنند تا جام جهانی موفقی داشته باشم.

کمک داور فوتبال ایران توصیه‌ای به داوران جوان داشت و گفت: من به داوران جوان توصیه می‌کنم که با جدیت تمرین کنند، سختکوش باشند و ذهن‌شان را برای اتفاقات پیش‌بینی نشده آماده کنند. در درجه اول امیدوارم که یک تیم آسیایی به فینال جام جهانی صعود کند. با این حال اگر این مسئله محقق نشد، امیدوارم که یک داور آسیایی در این مسابقه قضاوت کند.

محمدرضا منصوری هم درباره آماده‌سازی داوران آسیایی برای حضور در جام جهانی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا دوره‌ها و برنامه‌های زیادی تدارک دیده و تعهد برای بهره‌گیری از بهترین امکانات برای رسیدن به بهترین مهارت‌ها، دلیل موفقیت گروهی ماست. برنامه‌های AFC کمک بسیار بزرگی به ما کرده است. به‌خصوص از طریق فرصتی که در مسابقات پُرفشار و سطح بالا به ما داد. در طول تورنمنت‌ها، کلاس‌هایی بین بازی‌ها برگزار می‌شود و این مدت، بهترین لحظه برای یادگیری است.

انتهای پیام/

کدخبر: 841825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟