ماجدی در بلاروس /سرمربی تیم امید بعد از جام جهانی انتخاب می‌شود

به گزارش رکنا، تیم جوانان ایران که سرگرم آماده سازی خود برای حضور در دور نهایی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی است، امروز و شنبه آینده دو دیدار دوستانه در شهر مینسک با تیم زیر 23 سال بلاروس برگزار می کند.

رئیس کمیته جوانان که باید گزینه پیشنهادی خود را برای هدایت تیم امید به کمیته فنی ارایه دهد، به نظر می رسد، با فرصتی که فدراسیون فوتبال به او برای انتخاب سرمربی برای تیم امید داده ترجیحش این است که اینروزها از نزدیک نظاره گر شرایط تیم جوانان ایران باشد و به همین خاطر به همراه این تیم عازم بلاروس شده است.

فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از جام جهانی موکول کرده است. پیش تر از غلامرضا عنایتی به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم امید نام برده شد. اخیرا هم نام مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان به میان آمد که او در این باره دیروز مصاحبه کرد و گفت فدراسیون فوتبال هنوز مذاکره ای با او نداشته است. ضمن اینکه بیشتر تمایل دارد، در تیم پیکان بماند و به ماموریتی که در این تیم آغاز کرده ادامه دهد. نام محرم نوید کیا مربی پیشین تیم سپاهان هم برای هدایت تیم امید مطرح است. شاید در آینده نام های دیگری هم برای هدایت تیم امید به میان بیاید. آنچه که مسلم است اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در نشستی که بعد از جام جهانی خواهند داشت، نام های معرفی شده از سوی کمیته جوانان و فنی را مورد بررسی قرار می دهند و در نهایت روی یک اسم به اجماع خواهند رسید.

انتهای پیام/

کدخبر: 843732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟