نصراصفهانی: به نتیجه خوب رستمیان در مصر امیدواریم/ مسئولان فدراسیون برای ما گل کاشتند

محسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط هانیه رستمیان پیش از حضور در فینال جام ریاست جمهوری فدراسیون جهانی تیراندازی اظهار داشت: از زمان بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان سعی کردیم که هانیه رستمیان را با یک استراحت کوتاه مدت و همچنین با گذاشتن اردوی اختصاصی جهت حفظ آمادگی برای آماده شدن جهت اعزام به فینال فینالیست‌ها بتوانیم او را به فرم خوب برسانیم تا بتواند در مصر بین دوازده تیرانداز برتر جهان نماینده شایسته‌ای از ایران باشد.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا او را در این مدت کوتاهی که در پیش داریم رستمیان را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم تا در مصر بتواند مانند قهرمانی جهان عملکرد خوبی از خودش داشته باشد. در این میان هم امیدوارم مردم ما دعا کنند تا وی برای کشورش نماینده‌ای شایسته باشد. همه می‌دانیم در آنجا دوازده نفر برتر رنکینگ جهانی شرکت می‌کنند و از سطح بالایی هم برخوردار خواهد بود اما باز به توانمندی رستمیان امید داریم تا نتیجه‌ای در خور شان ایران بگیرد.

سرمربی تیم ملی تپانچه با اشاره به اینکه هدف اصلی آنها درخشش در بازی‌های آسیایی و همچنین به دست آوردن کسب سهمیه المپیک است، گفت: پس از پایان مسابقات جام ریاست جمهوری فدراسیون جهانی، هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی و سپس قهرمانی جهان در باکو است تا بتوانیم چند سهمیه به دست بیاوریم.

نصر اصفهانی با تشکر از مسئولان فدراسیون تیراندازی برای تهمیدات امکانات ویژه برای رستمیان اظهار داشت: یک تشکر ویژه از رییس فدراسیون تیراندازی دارم که فشنگ خارجی مناسب جهت تمرینات هانیه رستمیان فراهم کرده است و امیدواریم در ادامه مسیر هم این شرایط خوب و ویژه برای اعضای تیم ملی هم فراهم شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 846161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟