تاجیک: آینده خوبی در دوومیدانی برای خودم متصور هستم/ مربی‌ام برایم زحمت زیادی کشیده

ماهان تاجیک در گفت‌وگو با رکنا، درباره شرایط فعلی خودش گفت: به تازگی وارد این رشته شده‌ام و از حضور در این رشته بسیار خوشحالم زیرا من آینده خودم را در سطح بالایی مانند قهرمان المپیک یا حتی رکورد شکنی در رشته پرش ارتفاع می‌بینم و انشاالله با کمک مربی‌ام امید عباس‌نیک و حمایت خانواده و کنار آن فدراسیون دوومیدانی بتوانم به هر افتخاری که ممکن است برسم.

وی ادامه داد:با اینکه در دنیا قهرمان‌های زیادی مانند ورزشکار قطری مئتز عیسی‌برشم وجود دارد که در ارتفاع‌های بالایی پرش می‌کنند اما من باتوجه به سن پایین و استعداد ذاتی که خدا به من داده خیلی امید دارم در زمینه پرش ارتفاع خودم را به مدارج عالیه برسانم. رکورد فعلی من 1.75 متر است. البته به خوبی متوجه هستم باید زجر و سختی زیادی را تحمل کنم و نباید از این شکست‌ها ناامید شوم تا بتوانم با تجربه شوم. 

این ورزشکار دوومیدانی تیم مهر اعزام تصریح کرد: من باتوجه به علاقه، پشتکار و قد حدود ۲ متر در سن چهارده سالگی و همچنین داشتن وزن ۶۵ کیلوگرم شرایط بهتری نسبت به سایر دوومیدانی‌کاران دارم که خود این یک امتیاز و مزیت برایم است.همچنین امیدوارم بتوانم از حمایت فدراسیون دوومیدانی برای خود، مربی عزیزم و کنار آن در اختیار داشتن امکانات و مکان‌های مناسب،روز به روز به هدف اصلی که رسیدن به مدال است نزدیک‌تر شوم.

انتهای پیام/

کدخبر: 850097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟