عباس‌نیک: مطیع اوامر رهبری هستیم

به گزارش رکنا، امید عباس‌نیک در خصوص شرایط فعلی دوومیدانی اظهار داشت: تا زمان بازی‌های آسیایی نمی‌توان اظهار دقیقی راجع به شرایط فعلی این رشته داشت. بالاخره چند نفر از شاگردان من در وضعیت خوبی هستند و امیدوارم با حفظ روند رو به رشد خود به ورودی این رقابت‌ها که از طرف فدراسیون دوومیدانی تعیین شده برسند.

وی ادامه داد: وظیفه خطیر ما مربیان و همچنین دوومیدانی‌کاران این است که بتوانیم با تعلیم خوب شاگردانمان آنها را مهیای حضوری موفق در مسابقات برون مرزی کنیم تا بتوانند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند.

این کارشناس دوومیدانی افزود: در شرایط کنونی ورزشکاران میهن‌پرست با تبعیت از رهنمون‌های مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان درباره ورزشکاران از جامعه ورزشی علی الخصوص دوومیدانی می‌خواهم که تمامی تلاش خودشان را به کار بگیرند تا پرچم جمهوری اسلامی را در هر مسابقه‌ای که می‌روند به بهترین شکل خودش بالا ببرند و نشان دهیم که از دل و جانمان مطیع اوامر رهبری هستیم.

عباس‌نیک در پایان گفت: از مسئولان ورزش کشور درخواست دارم تا بهتر از گذشته ورزشکاران دوومیدانی را حمایت کنند تا دوباره بتوانیم پرچم‌دار خوبی برای رشته اول المپیک در مسابقات باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 852871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟