ثانیه های جهنمی و سخت دروازه بان ملی پوش سپاهان/ لیزرهای قوی و سبز هواداران تراکتور+ عکس

به گزارش رکنا، یکی از حواشی دیدار حساس و جذاب تراکتور - سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، دقیقه 64 اتفاق افتاد. زمانی که دروازه بان سپاهان قصد داشت تمرکز کند و اجازه ندهد دروازه تیمش از روی نقطه پنالتی باز شود، اما جو ورزشگاه تبریز چنین اجازه ای به او نداد. پیش از آنکه رضا اسدی پشت توپ بایستد، هواداران تراکتور دست به کار شدند؛ در واقع دست به لیزرهایشان! در جریان بازی تعداد قابل توجهی از هواداران تراکتور با لیزرهای قوی و سبزرنگ سعی داشتند عملکرد بازیکنان سپاهان را مختل کنند و بهنگام پنالتی هم این اتفاق تکرار شد.

براساس تصاویر می توان حدس زد وقتی رضا اسدی قصد داشت ضربه پنالتی را به سمت دروازه سپاهان بزند، پیام نیازمند چه ثانیه های سختی را پشت سرگذاشت چرا که عملا دید او به واسطه لیزراندازها مختل شده بود. هنگام ضربه پنالتی که منجر به گل پیروزی بخش سرخپوشان در ورزشگاه یادگار مقابل تیم صدرنشین شد، هواداران تراکتور سعی کردند از این طریق به کمک تیمشان بیایند!

در این لحظات نیازمند لکه های سبز رنگ را روی صورت و بدن خود احساس کرد و دید او مختل شد و احتمالا تمرکز کاهش پیدا کرد. اتفاقی که بعد از بازی با گلایه شدید او مواجه شد. دروازه‌بان سپاهان بعد از بازی با اشاره به لیزر اندازی تراکتوری‌ها گفت که همه بازیکنان تیمش و از جمله خودش باید به چشم پزشک مراجعه کنند.

نیازمند

نیازمند

نیازمند

کدخبر: 883056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟