مصدومیت دو ستاره کشتی ایران/ یزدانی و قاسمپور از تمرینات پرفشار منع شدند

به گزارش رکنا، بعد از برگزاری دو مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته در زاگرب کرواسی و بندر اسکندریه مصر، سومین تورنمنت رنکینگ‌ اتحادیه جهانی قرار است 11 تا 14 خرداد در بیشکک قرقیزستان برگزار شود.

قرار بود کامران قاسمپور در این رقابت‌ها روی تشک برود و علاوه بر اینکه در شرایط مسابقه قرار می‌گیرد، رنکینگ خود را برای شرکت در مسابقات جهانی افزایش دهد چرا که بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و اروپا، او رنک یک وزن 92 کیلوگرم را از دست داده است.

اما او که پیش از آغاز اردوی تیم ملی در تمرینات دچار آسیب دیدگی شده بود، به دلیل کشیدگی کشاله ران از تمرینات پرفشار کادر فنی منع شد اما پس از اردو در تمریناتی که در جویبار دنبال می کرد بار دیگر دچار تشدید مصدومیت شد.

از سویی با توجه به اهمیت حضور کامران قاسمپور در رقابت های جهانی بلگراد، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت وی را به دلیل جلوگیری از آسیب جدی به مسابقات رنکینگ قرقیزستان اعزام نکند. وی در حال حاضر فیزیوتراپی را در تهران پیگیری می کند.

باتوجه به ضرب‌دیدگی کامران قاسم‌پور به نظر حضور او در بیشکک منتفی است و باید دید قهرمان سال‌های 2021 و 2022 جهان که بعد از مسابقات 2023 بلگراد قرار است به وزن 97 کیلوگرم برود، در مسابقه رنکینگ‌دار چهارم کشتی خواهد گرفت؟ مسابقاتی که 22 تا 25 تیر در مجارستان برگزار می‌شود.

گفتنی است امیرمحمد یزدانی دیگر ملی پوش کشتی آزاد ایران نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده و او نیز از تمرینات پرفشار از سوی کادر فنی تیم ملی منع شده است. یزدانی در جام دانکلوف در مبارزه برابر رمضان رمضان اف بلغار که با شکست ۷ بر ۶ او همراه بود از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شده و مراحل درمان خود را پیگیری می کند.

کدخبر: 888266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟