صحنه درد کشیدن نادال در تمرین/ نگرانی از غیبت اسطوره در رولان گاروس + فیلم
حجم ویدیو: 5.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

به گزارش رکنا به نقل از تنیسفا، ویدیوهای منتشر شده از آخرین تمرینات رافائل نادال در مایورکا نشان می‌دهد او هم‌چنان از درد شدیدی رنج می‌برد.

در این ویدیو که مربوط به دو روز قبل است نادال در کنار زمین با چهره‌‌ای مغموم دستانش را ناامیدانه روی زانوهایش گذاشته و پس از چند ثانیه محل تمرین را ترک می‌کند. از جو سنگین حاکم بر تمرین و چهره مربیان و افرادی که کنار او قرار دارند نیز مشخص است که اوضاع ماتادور به هیچ وجه خوب نیست و احتمالا خبرهای بدی در راه باشد.

با این وضعیت حضور نادال در مسابقات رولان گاروس تا حدود زیادی بعید به نظر می‌رسد که این نه فقط برای هواداران او بلکه برای دنیای تنیس خبری بسیار ناراحت‌کننده خواهد بود. ضمن آنکه نادال در مقام مدافع عنوان قهرمانی در صورت انصراف از این مسابقات ۲۰۰۰ امتیاز از دست می‌دهد.

نادال با چهارده عنوان قهرمانی پرافتخارترین بازیکن تاریخ گرند اسلم رولان گاروس است و غیبت او ضربه بزرگی به این مسابقات نیز خواهد بود. اما مسئله فقط غیبت احتمالی نادال در رولان گاروس نیست و حال سرنوشت و آینده حرفه‌ای او نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نگرانی‌ اصلی بدل شده است.

نادال ژانویه سال جاری میلادی در جریان مسابقات اوپن استرالیا از ناحیه لگن دچار آسیب‌دیدگی شد و از آن زمان تاکنون نتوانسته در هیچ رقابتی حضور پیدا کند.

در ابتدا تصور می‌شد مصدومیت او چندان جدی نباشد و ماتادور بعد از چند هفته استراحت سلامتی خود را باز یابد اما بعداً مشخص شد که آسیب‌دیدگی او جدی‌تر از این حرفهاست و حالا این بیم وجود دارد که اسطوره ۳۶ ساله اسپانیایی نیز به سرنوشت رقیب سوییسی خود راجر فدرر دچار شود و دیگر هرگز نتواند به میادین بازگردد.

نادال با ۲۲ عنوان گرند اسلم در کنار جوکوویچ رکورددار قهرمانی در این مسابقات چهارگانه است و رقابت تنگاتنگی با او برای تصاحب عنوان پرافتخارترین تنیس‌باز تاریخ دارد.

گفتنی است مسابقات رولان گاروس از هفتم خرداد ماه آغاز می‌شود.

کدخبر: 892193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟