مسی و رونالدو در تمرین تیم های ملی آرژانتین و‌ پرتغال/ خنده های CR7 و شوخی با مارتینز + تصاویر

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال پرتغال در حال حاضر با 6 امتیاز از 2 بازی صدرنشین گروه J انتخابی جام ملت‌های اروپاست. این تیم در فیفادی پیش رو در چارچوب همین رقابت‌ها به مصاف بوسنی و ایسلند خواهد رفت؛ این اولین آزمون جدی روبرتو مارتینز روی نیمکت پرتغال خواهد بود. کریستیانو رونالدو ، کاپیتان سرشناس پرتغالی‌ها، شانس بهتر کردن رکورد گل‌های ملی خود را دارد؛ او که بعد از جام جهانی 2022 یونایتد را به مقصد النصر ترک کرد در تمرین تیم ملی کشورش حضور یافت.

رونالدو

رونالدو به محض حضور در اردوی تیم ملی پرتغال با استقبال گرم هم‌تیمی‌ها و کادرفنی مواجه شد. تصاویری هم از خوش و بش صمیمانه او با مارتینز منتشر شده که نشان می دهد آسمان CR7 در تیم ملی آفتابی است!

رونالدو

رونالدو این شانس را دارد تا با حضور در دو دیدار آتی به رکورد 200 بازی ملی برسد. او در حال حاضر با 122 گل زده در 198 بازی بالاتر از علی دایی بهترین گلزن ملی تاریخ محسوب می‌شود.

رونالدو

از سویی تصاویر منتشر شده از کمپ تمرینی تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد لیونل مسی همراه همبازیانش با روحیه بالا تمرینات را پیگیری می‌کند.

در این تصاویر که مطابق معمول رودریگو دی پائول (دوست صمیمی لئو در تیم ملی که حتی به بادیگارد او مشهور است!) نزدیک مسی دیده می‌شود. مسی یک فصل پر از اتفاقات گوناگون از قهرمانی در جام جهانی تا جدایی از پاری سن ژرمن را پشت سرگذاشت و پس از هیاهوی زیاد خبری و البته پیوستن به میامی، حالا با آرامش تمریناتش را دنبال می‎‌کند.

مسی

تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه روز پنجشنبه با تیم ملی استرالیا به میزبانی پکن آماده می‌شود. مسی در این بازی حضور خواهد داشت اما در دومین بازی دوستانه آلبی سلسته غایب است.

مسی در بازی دوم مقابل اندونزی در جاکارتا شرکت نخواهد کرد. اگرچه این خبر موجب شد تا شایعاتی به دنبال آن شکل بگیرد، اما دلیل این تصمیم با هماهنگی کادرفنی استراحت ستاره آرژانتین است.

مسی

کدخبر: 900737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟