واکنش ستاره استقلال به 2 موضوع مهم/ همسرم در کارم دخالت نمی‌کند، از شرایط استقلال خنده ام می‌گرفت!

به گزارش رکنا، مهدی قایدی امروز در یک مصاحبه تلویزیونی، به سوالات مختلفی پاسخ داد. او ضمن تشریح شرایط خود، درباره سوالی مبنی بر اینکه «چرا انتخاب تو بعد از جدایی از استقلال، امارات بود؟ برای پول بود یا بحث تصمیم گیری همسرت؟» چنین پاسخ داد: همسرم در کار من دخالت نمی‌کند. او نظر می‌دهد ولی تصمیم گیری با خودم است. هر موقع بگویم استقلال یا هر تیم دیگری، آنقدر که استقلال را دوست دارد می‌گوید استقلال. نمی دانم چرا در فضای مجازی می‌گویند همسر مهدی نمی‌گذارد بیاید یا نمی‌گذارد کار کند. اینها حاشیه است.

بازیکن استقلال همچنین در خصوص اینکه برخلاف شیطنت‌هایش داخل زمین، خارج از زمین آرامش دارد و مصاحبه‌هایش را به خوبی انجام می‌دهد، تاکید کرد: الان چیزی بگویم حرف در می‌آورند. من این را مدیون همسرم هستم که باعث شده آرامش داشته باشم.

امسال فقط ۲۰ درصد گرفتم

بازیکن استقلال در خصوص اینکه آیا اگر دست خودت باشد به استقلال بر می‌گردی یا انتخابت جای دیگری است؟ بیان کرد: استقلال را خیلی دوست دارم. همیشه هم گفته‌ام استقلال تیمی است که باید از همه نظر خوب باشد. هم استقلال هم پرسپولیس. باشگاه امکاناتی ندارد. به عشق هواداران جانمان را گذاشتیم. بدترین سال استقلال از نظر پرداختی بود. اگر پرداختی داشتیم شاید همه چیز عوض می‌شد. بعضی از بازیکنان خانه‌هایشان را می‌فروختند بعضی‌ها اتومبیلشان. بازیکن ما با موتور به تمرین می‌آمد یا با اسنپ که خنده ام می‌گرفت.

قایدی افزود: از قرارداد این فصل مبلغ خیلی کمی گرفتم. شاید به ۲۰ درصد هم نرسد! به فتح الله زاده و آجورلو گفتم. قرارداد مرا در برنامه رو کردند. یکسری قول‌ها به من دادند. یکبار هم صحبت نکردم که پول نگرفته‌ام. بعضی از بازیکنان شاید ۵۰ یا ۶۰ درصد گرفته‌اند. نوش جانشان. یکسال در امارات بودم و همه چیز روی حساب و کتاب بود. روزی که با استقلال صحبت کردم، می‌گفتند شما قرار است تا پایان فصل سر موعد پولت را بگیری.

کدخبر: 902990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟