نشست اضطراری در اردوی رقیب سنتی ایران/ سرمربی معروف به کشورش برمی گردد! + عکس

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، تساوی مقابل السالوادور بعد از آن رقم خورد که ژاپن در همسایگی کره، 6 گل در تور این تیم نسبتا سطح پایین قرار داد. بنابراین و در حالی که هواداران کره انتظار یک «برد بزرگ» را از تیمشان داشتند، از این تساوی شوکه و برای اولین بار در مورد آینده تیمشان با هدایت مرد آلمانی دچار تردید شدند.

یورگن کلینزمن پس از شکست مقابل کلمبیا و پرو و تساوی برابر اروگوئه و السالوادور، به اولین سرمربی خارجی تاریخ کره‌جنوبی تبدیل شده که از 4 بازی نخست خود نتوانسته هیچ بردی کسب کند تا یک ناامیدی بزرگ را برای ببرهای تائجو رقم بزند.

روز گذشته و در میان انتقادات، یورگن کلینزمن یک نشست مطبوعاتی برگزار کرد تا در مورد نتایج ضعیف تیمش به رسانه‌ها پاسخگو شود. نکته جالب اینکه در طول این کنفرانس، کلینزمن مثل همیشه با صورت خندان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و همچنین دستیارانش از جمله آندریاس کوپکه را هم در کنار خود نشانده بود.

او در این مصاحبه گفت که بازیکنان کره هنوز با تفکرات او سازگار نیستند و به عنوان مثال در ترکیب با دو مهاجم نوک نمی‌توانند از فضا و موقعیت استفاده خوبی کنند و این نیازمند زمان خواهد بود.

کلینزمن به هواداران کره‌جنوبی اطمینان داد که راه پیروزی را پیدا خواهد کرد و پیش از جام ملتهای آسیا تیم موردنظر خود را خواهد ساخت.

رسانه‌های کره‌جنوبی این کنفرانس مطبوعاتی را «غیرمعمول» توصیف کردند و همچنین نوشتند که کلینزمن بعد از این نشست خبری راهی کشورش آلمان خواهد شد.

کلینزمن

گفتنی است یورگن کلینزمن 58 ساله، اسطوره فوتبال آلمان ، اسفند سال گذشته هدایت تیم ملی فوتبال کره جنوبی را برعهده گرفت.

به گزارش رکنا، ایران و کره جنوبی دو رقیب قدیمی و سنتی در فوتبال آسیا محسوب می شوند و پس از قرعه کشی جام‌ملت‌های آسیا و درنظر گرفتن شرایط گروه ها و نمودار مراحل حذفی، کره‌جنوبی محتمل‌ترین رقیب ایران در مرحله یک‌ چهارم نهایی است. تیم ملی فوتبال ایران تحت هدایت امیر قلعه نویی با امارات، هنگ کنگ و فلسطین در گروه C این مسابقات قرار دارد.

کدخبر: 903013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟