ایده پپ برای انتخاب کاپیتان جدید سیتی

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، بازیکنان منچسترسیتی بعد از پشت سر گذاشتن جشن های سه‌گانه و تعطیلات پایان فصل، راهی ژاپن شده اند تا خود را آماده فصل جدید کنند. آنها فردا در دیداری دوستانه به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. صحبت های پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار را بخوانید:

بازی با بایرن مونیخ

بازی فردا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که همیشه در دوران پیش فصل بهترین کار این است که با چنین تیم هایی (بایرن مونیخ) روبرو شده و محک بخورید.

آیا کایل واکر از سیتی جدا می شود؟

واکر بازیکن بسیار مهمی برای ماست که کیفیت و قدرت بالایی دارد که غیرقابل جایگزین است. دو باشگاه (سیتی و بایرن) در مورد او در تماس هستند و ما تلاش می کنیم که واکر را نگه داریم. از توخل در مورد واکر پرسیدم اما او نظری نداد.

استفاده از واکر مقابل بایرن

او در حال حاضر بازیکن سیتی به شمار می رود و ما باید با بهترین بازیکنان خود مقابل بایرن مونیخ بازی کنیم. امیدواریم که واکر در تمام فصل کنار ما باشد پس چرا نباید فردا بازی کند؟

برنامه های مهم سیتی پیش فصل

شما فقط به پیش فصل فکر می کنید ولی ما فینال سوپر جام را که دیدار بسیار مهمی است را در پیش داریم. (مقابل آرسنال در تاریخ 15 مرداد)

کاپیتان جدید کی انتخاب می شود؟

به نظرم کاپیتان جدید تیم را زمانی که به منچستر برگردیم و ترکیب تیم کامل شود انتخاب خواهیم کرد.

انتقال هری کین به بایرن مونیخ

بایرن مونیخ همیشه بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت می گیرد و هری کین هم یکی از آنهاست. او بازیکن ما نیست و نظری دیگری در این مورد ندارم.

کدخبر: 912722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟