قانون جدید و عجیب لالیگا/ شیرجه وسط حاشیه!

به گزارش رکنا ، تمامی رقابت‌های معتبر اروپایی در تلاش هستند تا جذابیت‌شان را بیش از پیش برای هواداران فوتبال افزایش دهند تا بتوانند مخاطب بیشتری را جذب کنند.

اقدامات متفاوتی در درون و بیرون زمین بازی در راستای این هدف انجام می‌شود تا شرایط مالی هر لیگ با توجه به افزایش مخاطب آن بهتر شود و حامیان مالی بیشتری به سمت آنها جذب شوند.

لالیگا هم یکی از رقابت‌هایی است که برای جذب مخاطب بیشتر تلاش می‌کند و باشگاه‌های حاضر در این رقابت (به جز رئال مادرید) به اقدامی رای مثبت دادند و آن را تصویب کردند که می‌تواند حواشی بسیاری هم برای آنها در پی داشته باشد.

لالیگا

لالیگا از فصل جدید قرار است مصاحبه‌های بین دو نیمه داشته باشد، دوربین‌هایی در رختکن تیم‌ها قرار خواهد گرفت که شرایط آن را به هواداران نشان دهد، مربیان هم دوربین مخصوصی دارند که صحبت‌های آنها را منعکس می‌کند و اقدامات بیشتری از این دست هم از فصل آینده انجام خواهد شد.

نکته جالبی که کوپه به آن اشاره کرده این است که این رقابت‌ها هنوز از نبود تکنولوژی عبور توپ از خط دروازه رنج می‌برد اما چنین قوانینی که باعث دامن زدن بیشتر به حواشی، ایجاد جنجال و در نهایت جذب مخاطب خواهد شد را تصویب می‌کند تا نشان دهد گاهی مسائل بیرون زمین اهمیت بسیار بیشتری نسبت به اتفاقات درون زمین در دنیای فوتبال دارد.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 917080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟